ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصول جدید شرکت لوتوس رونمایی شد

محصول جدید شرکت لوتوس رونمایی شدلوتوس به تازگی مدل جدید و سریعتر الیزه کاپ 250 (Lotus Elise Cup 250) را معرفی کرده است که شتاب صفر تا صد 3.9 ثانیه دارد. جالب است بدانید نسخه قبلی این خودرو در ایران بصورت رسمی بفروش می رسد و علاقمندان به این خودرو می توانند از خدمات پس از فروش این خودرو در ایران بهره مند شوند.محصول جدید شرکت لوتوس رونمایی شد
این سازنده خودروهای اسپرت انگلیسی اعلام کرده که جدیدترین مدل الیزه که از موتور 1.8 لیتری سوپرشارژ با قدرت 243 اسب بخار بهره می برد، سریع ترین و متمرکزترین خودروی اسپرت چهار سیلندر از لوتوس است. الیزه کاپ 250 همچون دیگر مدل های جدید لوتوس، بر کاهش ون متمرکز بوده و دارای وزن 884 کیلوگرم است البته خریداران می توانند تمام آپشن های کاهش وزن را برای آن انتخاب کرده و وزن آن را به 860 کیلوگرم برسانند.
محصول جدید شرکت لوتوس رونمایی شد
هم چنین اصلاحات ایرودینامیکی از جمله باله عقب سبک جدید، اسپلیتر جلو، لبه های زیرین و دیفیوزر عقب نیز برای این خودرو تعبیه شده اند. سیستم تعلیق این خودرو نیز با دمپرهای اصلاح شده به روز شده است در حالی که رینگ های فوق سبک آن با تایرهای Advan A048 LTS یوکوهاما در سایز 195/50/16 در جلو و 225/45/17 در عقب تکمیل می شوند.

نیرومحرکه این خودرو به گیربکس دستی شش سرعته متصل می شوند که به صورت استاندارد در Exige Sport 350 معرفی شده بود. البته این گیربکس برای الیزه ارتقا یافته تا تغییر دنده سریع تر و بهتری را فراهم سازد.

آپشن های لوکس برای کابین این خودروشامل فرمان با روکش آلکانترا، بسته های ارتقایی روکش چرمی یا شطرنجی tartan، قسمت های هم رنگ بدنه برای صندلی های اسپرت، کنسول گیربکس و قاب دریچه های تهویه هوا به همراه قطعات مازاد کربنی برای کاهش وزن است. لوتوس هم چنین این خودرو را به سیستم سرگرمی داخل خودرویی نوین شامل اتصال iPod و عملکرد بلوتوثی نیز مجهز کرده است.
محصول جدید شرکت لوتوس رونمایی شد
الیزه کاپ 250 در ایالات متحده عرضه نمی شود اما در بازارهای انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا و ژاپن به فروش خواهد رسید.
منبع : wheels.ca
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.