ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسخه جدید داچیا (رنو) ساندرو استپ وی 2017 را ببینید + ویدیو و قیمت روز

نسخه جدید داچیا (رنو) ساندرو استپ وی 2017 را ببینید + ویدیو و قیمت روزشرکت داچیا به عنوان یکی از زیرمجموعه های رنو در نمایشگاه 2017 از استیشن واگن جدیدش رونمایی کرد. و به تازگی جزییات و قیمت این محصولات اعلام شده است.

نسخه‌ی جدید واگن جمع‌وجور داچیا با نام Logan MCV Stepway مدل 2017 (MCV مخفف : Multi Convivial Vehicle)، بسیار شبیه رنو استپ وی را دارد است با این تفاوت که فاصله‌ی کف خودرو از سطح زمین افزایش یافته (174 میلی‌متر) و ظاهر خشن‌تری دارد. از دیگر شاخصه‌های بصری این خودرو می‌توان به سپرهای دو رنگ و پوشش‌های پلاستیک در اطراف خودرو اشاره کرد.

دیگر موارد برجسته‌ی این خودرو عبارت‌اند از چراغ‌های روز روشن LED یکپارچه با چراغ‌های جلو، جلوپنجره‌ی خاص، رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی، پوشش‌های تیره‌ی آینه‌های جانبی و چراغ‌های عقب با گرافیک جدید.

قیمت پایه لوگان MCV استپ وی از 14,906 دلار /998,702,000 تومان (قیمت تبدیل شده) آغاز شده و آن را می‌توان با دو پیشرانه سفارش داد.
پیشرانه‌ی بنزینی توربوی TCe 90 و نسخه‌ی دیزلی dCi 90. این گزینه‌ی آخری مصرف سوخت ترکیبی 3.9 لیتری در هر صد کیلومتر داشته و در هر کیلومتر 100 گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند. تنها گزینه‌ی موجود برای گیربکس نسخه‌ی 5 سرعته ی دستی است.
آلبوم عکس
DACIA LOGAN MCV STEPWAY :
لوگان استپ وی MCV جدید #10
لوگان استپ وی MCV جدید #9
لوگان استپ وی MCV جدید #7
لوگان استپ وی MCV جدید #6
لوگان استپ وی MCV جدید #4
لوگان استپ وی MCV جدید #3
ادامه
فضای محفظه‌ی بار یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لوگان MCV کاربردی است که با گنجایش 573 لیتری مناسب بسیاری از خانواده‌ها می‌باشد. داشبورد خودرو نیز همان به‌روزرسانی‌های دیگر مدل‌های داچیا را دریافت کرده که شامل فینیش کروم ساتین برای اطراف دریچه‌های هوا و کنسول مرکزی است.

لوگان MCV استپ وی جدید با تریم Laureate در دسترس خواهد بود و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به آینه‌های جانبی برقی و گرم شونده، حسگرهای پارک عقب، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه لمسی 7 اینچی، بلوتوث و سیستم ناوبری ماهواره‌ای اشاره کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.