ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ابرخودروی مرسدس بنز در نمایشگاه فرانکفورت 2017 رونمایی می شود

ابرخودروی مرسدس بنز در نمایشگاه فرانکفورت 2017 رونمایی می شودنمایشگاه خودرویی فرانکفورت، بزرگترین نمایشگاه خودرویی در سال 2017 به شمار می‌آید و به همین دلیل خودروسازان اتومبیل‌های جدید خود را به آرامی برای اواخر تابستان و نمایش در سرزمین ژرمن‌ها آماده می‌کنند. پیش‌بینی می‌شود بنا به سنت همیشگی نمایشگاه‌های بزرگ خودرویی ساخته‌ها فلزی جدیدی با رنگ و لعاب جذاب به جهانیان معرفی شود.

قلب شهر فرانکفورت در نمایشگاه بین‌المللی این شهر در روزهای 16 تا 24 سپتامبر 2017 میزبان این رویداد خودروئی خواهد بود.

مطمئنا این رویداد باعث می‌شود تا سپتامبر سال جاری، شاهد اضافه شدن خودروهای جدیدی به گنجینه خودروهای موجود باشیم. تنها در هفته جاری بیش از 12 مدل خودروی جدید، فیس لیفت یا ارتقاء یافته به جهان خودرویی اضافه خواهند شد و این روند تا زمان آغاز نمایشگاه ادامه می‌یابد.ابرخودروی مرسدس بنز در نمایشگاه فرانکفورت 2017 رونمایی می شود
A8 آئودی را با تجهیزات جدید فناورانه و سطح 3 خودرانی خواهیم یافت. البته انتظار حضور RS5 کابریولت با سقف نرم و کوپه اسپورت آئودی را نیز خواهیم داشت.
ابرخودروی مرسدس بنز در نمایشگاه فرانکفورت 2017 رونمایی می شود
هیوندایی نیز با N i30 و فست‌بک‌های خود قصد دارد با CR-V های هوندا به رقابت بپردازد. جگوار قصد دارد با ئی‌-پیس‌هایش برتری خود را در بخش کراس‌اوورهای برتر به نمایش درآورد. اما کیا نیز احتمالا با استونیک قصد دارد بازار SUV ها را داغ‌تر کند.

اما بنز قصد دارد با پروژه هایپرکار 1 (Hypercar) در پروژه AMG در نمایشگاه بدرخشد. این طرح خودرویی می تواند اولین پاسخ محکم AMG به شیرون باشد. بنابراین در ماه‌های آینده شاهد تکاپوی شدید خودروسازان برای شرکت در این نمایشگاه هستیم.

سئات اما قصد دارد با ارونای جدید خود بدرخشد و به رقابت با نیسان‌های قشقایی برود. سوزوکی نیز با سوئیفت‌های اسپورتش قدرت موتورهای توربوی خود را به رخ همگان بکشد.

از طرفی وکسهال می‌خواهد با مدل‌های جدید اینسیگنیا GSI سریع‌ترین نسخه خودروهای گرند اسپورت اینسیگنیای خود را بعد از این نمایشگاه در پائیز به نمایش درآورد.

فولکس‌واگن نیز ویژه‌ترین مدل‌های 2018 خود را به فرانکفورت می‌آورد.

با این وجود تا این لحظه نام خودروسازان بزرگی مانند نیسان، مورگان، دی‌ اس، ولوو و پژو در لیست شرکت کنندگان دیده نمی‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.