ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی سوپر ماشین مکلارن 720S مدل 2018 + قیمت روز و آلبوم عکس

معرفی سوپر ماشین مکلارن 720S مدل 2018 + قیمت روز و آلبوم عکسشرکت خودروسازی مک لارن (McLaren) نمونه جدید از ابرخودروهای خود را به بازار معرفی نمود. این خودرو که مک لارن ۷۲۰S نام دارد، برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو سال ۲۰۱۷ میلادی به نمایش عمومی درآمد. به گزارش وب سایت caranddriver، قیمت پایه این سوپر ماشین خاص حدود 288,845 دلار /19,641,460,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می باشد.

مک لارن ۷۲۰S

مک لارن ۷۲۰S بر پایه مدل قبلی این شرکت، مک لارن ۶۵۰S ساخته شده و علاوه بر دگرگونی چهره و بازسازی ظاهری (Facelift)، در بخش موتور و پیشرانه نیز مورد بهینه سازی قرار گرفته است.

این خودرو با بدنه‌ای از جنس خاصی از فیبرکربن و استفاده از پیشرانه‌ی V8 توربوشارژ شده با توانایی تولید ۷۱۰ اسب بخار، قطعا رده‌ی خودروهای سوپراسپرت و ابرخودروها را تحت تأثیر حضور خود قرار خواهد داد. 720S کوپه دومین نسل سری Super Series مک‌لارن را معرفی می‌کند و همانند روند پیشین این شرکت، در آینده مدل‌های روباز و نسخه‌ی سریع‌تر LT این خودرو معرفی می‌شود.

720S از نسل دوم سازه‌ی مونوکیج فیبرکربن بهره می‌برد که پیشرفت‌های بسیاری در این بخش نسبت به نمونه‌های پیشین این خودروساز به همراه دارد. در حالی که 650S از قاب فلزی برای اتصال شیشه‌ی جلو به بدنه‌ی خودرو بهره می‌برد، 720S به ستون A و نگهدارنده‌های شیشه‌ی جلو از جنس فیبرکربن مجهز شده است. سازه‌ی جدید بدنه همچنین در بخش میانی سقف تقویت شده است تا طراحان به‌خوبی موفق به توسعه‌ی درهایی بزرگ‌ و پهن‌تر بشوند. مک‌لارن ادعا می‌کند سازه‌ی جدید به‌کاررفته در 720S، نزدیک به ۱۸ کیلوگرم سبک‌تر از نسخه‌ی پیشین در 650S است.

نام مک‌لارن 720S از میزان توان تولیدی این خودرو (البته در معیار DIN‌ آلمان) گرفته شده است. سوپراسپرت جدید مک‌لارن توانایی تولید ۷۲۰ PS قدرت دارد که معادل ۷۱۰ اسب بخار است. این خودرو همچنین توانایی تولید ۷۷۰ نیوتن‌متر گشتاور نیز دارد. مک‌لارن در 720S‌ از نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پیشرانه‌ی V8 خود (که در عموم محصولات تولیدی این شرکت به کار می‌رود) بهره گرفته که حجم آن از ۳.۸ به ۴ لیتر افزایش یافته است. توربوشارژر‌ها، سرسیلندر، پیستون و میل‌لنگ، بخشی از قطعاتی هستند که در پیشرانه‌ی 720S بازطراحی شده‌اند. به ادعای مک‌لارن، ۴۱ درصد از این پیشرانه جدید است. وظیفه‌ی انتقال قدرت نیز همانند گذشته بر عهده‌ی جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته ی دوکلاچه است که تمامی توان را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.
آلبوم عکس
MCLAREN 720S 2018 :
مک لارن 720S مدل 2018 #11
مک لارن 720S مدل 2018 #10
مک لارن 720S مدل 2018 #9
مک لارن 720S مدل 2018 #7
مک لارن 720S مدل 2018 #6
مک لارن 720S مدل 2018 #5
ادامه
مک‌لارن 720S برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت به ۲.۸ ثانیه زمان احتیاج دارد که تنها ۰.۱ ثانیه سریع‌تر از 650S‌ است. این موضوع منجر به ایجاد برخی ابهامات در خصوص پیشرفت عملکرد سوپراسپرت جدید مک‌لارن شده است. اما نکته‌ اینجا است که با افزایش سرعت، تفاوت توانایی‌های 720S با نسل پیشین آن نیز افزایش می‌یابد. این خودرو در مدت زمان ۷.۸ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که نسبت به نسل پیشین خود بهبود ۰.۶ ثانیه‌ای تجربه کرده است. این موضوع در مدت زمان رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت نیز صادق است. مک‌لارن 720S ۴ ثانیه زودتر از نسل پیشین خود و در ۲۱.۴ ثانیه به سرعت مذکور می‌رسد. حداکثر سرعت خودرو نیز ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

سایر بخش‌های فنی خودرو عموما تحت بهبود قرار گرفته‌ و مجدد طراحی نشده‌اند. 720S از بازو‌های کنترلی جدیدی در سیستم تعلیق بهره می‌برد؛ اما همچنان در این بخش به سیستم تعلیق هیدرونیوماتیک مجهز شده است که از زاویه‌ی رول خودرو در مانور‌ها می‌کاهد. میزان سفتی فنرها نیز در جلو ۱۰ درصد و در عقب ۲۰ درصد افزایش یافته است. سیستم کنترلی Proactive Chassis Control II‌ در 720S به کار رفته است که به واسطه‌ی ۲۱ سنسور در سرتاسر خودرو، شرایط رانندگی را تشخیص می‌دهدو بهترین حالت را انتخاب می‌کند. حالت‌های رانندگی راحت، اسپرت و پیست در کنار حالت مخصوص دریفت در 720S تعبیه شده‌اند.

مک‌لارن 720S از طراحی کاملا جدیدی بهره می‌برد و نه‌تنها با نسل پیشین خود تفاوت زیادی دارد، بکه از سایر سوپراسپرت‌های اخیر معرفی‌شده نیز متمایز است. یکی از نکات جالب طراحی بدنه‌ی 720S، نبود ورودی‌های هوای پیشرانه در بخش انتهایی در‌ها است که در تمامی خودروهای پیشرانه عقب دیده می‌شود. طبق اعلام مدیران مک‌لارن، این شرکت شرایط خاصی برای آیرودینامیک خودروی جدید خود وضع کرده بود که این شرایط تنها با حذف این دریچه‌های ممکن شده‌اند.

مشکل خنک‌سازی پیشرانه از طریق راهگاه باریک هوا بین در‌ها و شیشه‌ی عقب فراهم شده است. همچنین دریچه‌ای در بخش پایینی خودرو تعبیه شده است که به ورود بیشتر جریان هوا به پیشرانه‌ کمک می‌کند. مک‌لارن 720S به میزان ۵۰ درصد نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به 650S تولید می‌کند و علاوه بر درگ کمتر، ۱۵ درصد بهبود در خنک‌سازی نیز به همراه دارد.

با این که بخش جلویی 720S شباهاتی به خودروهای ارزان‌تر سری SPORT مک‌لارن دارد، اما این خودرو در بخش انتهایی شباهت بیشتری به ابرخودروی P1 دارد. نبود دریچه‌های ورودی هوای جانبی باعث شده است 720S بسیار کشیده‌تر از نسل پیشین خود به نظر بیاید. اما این موضوع توهمی بصری بیش نیست و سوپراسپرت جدید مک‌لارن تنها ۳ سانتی‌متر بلندتر از 650S است.

فضای داخلی 720S بسیار جادارتر از 650S است با توجه به درهای بزرگ‌تر، عملیات ورود و خروج نیز آسان‌تر شده است. دید راننده نیز به لطف باریک‌تر شدن ستون A خودرو افزایش یافته است. سایر المان‌های کابین خودرو نیز دچار بازطراحی شده‌اند که بارز‌ترین آن‌ها نمایشگر کیلومتر شمار و وضعیت خودرو است. این بخش از 720S اکنون به نمایشگری مجهز شده است که در زمان قرار دادن خودرو در حالت پیست، چرخیده و نوار باریکی در برابر راننده قرار می‌گیرد که تنها سرعت و ضعیت دنده را نشان می‌دهد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.