ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

کارشوی شرکت مدیران خودرو با حضور تیگو7 در برج میلاد تهران

کارشوی شرکت مدیران خودرو با حضور تیگو7 در برج میلاد تهرانهمزمان با آغاز ماه مبارک رمضان کارشوی شرکت مدیران خودرو با نمایش محصولات چری در برج میلاد تهران برپا شد.

در این بین، نکته قابل توجه نمایش خودروی تیگو7 برای اولین بار است.کارشوی شرکت مدیران خودرو با حضور تیگو7 در برج میلاد تهران
این خودرو که قرار است به زودی وارد بازار کشور شود لوکس ترین محصول شرکت چری است که از بالاترین استانداردهای این شرکت برخوردار بوده و در همین مدت کوتاه مورد استقبال و توجه بسیاری از بازدید کنندگان در این کارشو قرار گرفته است.

از نکات بارز این محصول می توان به موتور توربو شارژر با مشارکت طراحی شرکت AVL اتریش و قدرت 147 اسب بخار ، گیربکس دوکلاچه 6 دنده اتوماتیک با مشارکت طراحی شرکت گتراگ آلمان و شاسی طراحی شده با مشارکت شرکت لوتوس اشاره نمود.

از سوی دیگر می توان به لیست بلند بالایی از آپشن های رفاهی و ایمنی چون 6 عدد ایربگ ( جلو-جانبی-پرده ایی)- سیستم پایداری الکترونیکی-ضد لغزش-کنترل سر بالایی و کنترل دینامیکی در کنار سقف پانامرا و دوربین 360 درجه اشاره کرد.

همچنین در این کارشو شاسی بلند محبوب و پر فروش بازار ایران ، تیگو5 نیز به نمایش در آمد، این خودرو که در سال گذشته مدل فیس لیفت آن به بازار عرضه گردید و موفق به فروش نزدیک به 14000 دستگاه شد یکی از پر فروش ترین شاسی بلندهای بازار ایران بود که در این کارشو با رنگ قرمز به مشتریان نمایش داده شده بود.

علاقمندان با مراجعه به این کارشو در برج میلاد می توانند اطلاعات بیشتری را از محصولات چری بدست آورند.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.