مشخصات فنی، قیمت روز و تصاویر ام وی ام 315 جدید + نظرات خریداران و مردم
خودرو ام وی ام 315 جدید که در بازار چین chery fulwin 2 new نامیده می شود لقب خودروی هاچ بک سال را از آن خود سازد . طراحی ایتالیایی و زیبایی این خودرو همواره مورد توجه کارشناسان بازار قرار گرفته است که در مدل جدید، نمای جلو و عقب خودرو تغییرات گسترده ای پیدا نموده که حاصل این تغییرات چهره مدرن تر را برای این خودرو به ارمغان داشته است. در بخش نمای داخلی نیز تغییرات زیادی صورت گرفته به طوری که فضای کابین آن شکیل تر و باکیفیت تر گردیده است.
مشخصات، معایب و مزایای ام وی ام 315 هاچ بک صفر کیلومتر
بررسی محصول : ام وی ام 315 یکی از پرفروشترین و محبوبترین محصولات شرکت مدیران خودرو در بازار ایران است. این خودرو را شرکت چینی چری با نام چری فالوین 2 در سال 2009 رونمایی کرد و در سال 1391 با نام ام وی ام 315 وارد بازار ایران شد.
تا قبل از سال 1395 گروه مدیران خودرو، ام وی ام 315 را در دو مدل ساده و اسپرت بهفروش میرساند. در سال 95 تولید مدل ساده آن متوقف شد.
همچنین MVM 315 اسپرت نیز در دو مدل لاکچری و اکسلنت مونتاژ میشود. در سال 1398 با ام وی ام 315 نسخه دندهای نیز خداحافظی کردیم. در سالهای 1399 تا 1400 نیز نسخه پلاس این خودرو روانه بازار شد. این خودرو که از گیربکس اتوماتیک برخوردار بود، آپشنهای بیشتری را نیز در خود جای داد. در واقع MVM 315 پلاس را میتوان فیس لیفت شایستهای از این خودرو چینی محبوب دانست.
مثل اغلب خودروهای چینی این خودرو از پیشرانه قدرتمندی کمک نمیگیرد و ضعف فنی آن بیشتر از هر چیز دیگری موقع شتاب گرفتن بهچشم میآید.
مقایسه ام وی ام 315 با چند خودروی رقیب
مقایسه ام وی ام 315 با پژو 206 تیپ 5
مقایسه ام وی ام 315 با تارا دستی
مقایسه ام وی ام 315 با تیبا دو
مقایسه
ام وی ام 315 هاچ بک صفر کیلومتر با دیگر محصولات
مشخصات ام وی ام 315 هاچ بک صفر کیلومتر
سال طراحی خودرو : 2010
کلاس خودرو : هاچ بک چینی
حجم موتور : 1497 سی سی
موقعیت موتور : جلو
گیربکس : 5 دنده دستی
سیلندر : 4
طول : 4188 ميليمتر
عرض : 1686 ميليمتر
ارتفاع : 1480 ميليمتر
حداکثر قدرت : 6000/107
حداکثر گشتاور : 4500/140-3000
سوپاپ : 16
حداکثر سرعت : 185
وزن : 1210 کیلوگرم
مصرف سوخت ترکیبی : 7.5لیتر
حجم باک : 50لیتر
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی - عقب کاسه ای - EBD -ABS
کیسه هوا : راننده - سرنشین
سایز تایر (لاستیک ها) : 185/60R15
استاندارد محیط زیست : یورو 4
صندلی : دستی
تهویه مطبوع : دستی
شیشه ها و آینه ها : برقی
چراغ : مه شکن جلو و عقب
سانروف : ندارد
مزایا
+ طراحی درون کابین قابل قبول + فضای جادار درون کابین + سیستم تعلیق نرم + کم مصرف
معایب
- موتور ضعیف - شتابگیری ضعیف - سیستم ترمز معمولی - کیفیت ساخت متوسط - دیسک و صفحه بیکیفیت - گیربکس نسبتا ضعیف
ارزش خرید دارد؟
امتیاز نهایی این محصول : 3.5
بررسی نهایی
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
به گفته امیرحسن امیری مدیر بازار یابی و فروش شرکت مدیران خودرو، پس از رونمایی و معرفی خودرو X33 جدید اتوماتیک در خرداد ماه سال جاری ، این شرکت در نظر دارد تا مدل فیس لیف ام وی ام ۳۱۵ جدید را با تغیرات ظاهری همراه با ارتقاء سیستم گیربکس و صفحه کلاچ معرفی نموده تا در این بخش از بازار با قدرت بیشتر ، موفقیت مدل قبلی خود را تشدید کند.
به گفته وی شرکت مدیران خودرو توانسته است در سال های اخیر با ارائه مدل های متنوع با قیمت مناسب و رقابتی، همراه با افزایش کیفیت قطعات به یک خودروساز مطرح در کشور تبدیل گردد .
اين خودرو با اولويت قراردادن اصل کاهش مصرف سوخت در کنار افزايش قدرت موتور بر اساس استاندارد آلايندگي EURO IV که همانا از اصلي ترين خواسته هاي مالکان امروز خودروهاي دنيا مي باشد، کليه خودروهاي هم رده خود را در بازار خودرو، فرا روي هموطنان عزيزمان به چالش کشيده است.
شرکت خودروسازي مديران پس از ارائه خودروMVM 315 بر گرفته از طراحي جذاب و روز اروپا همراه با قابليت هاي اسپرت و شهري توام، که همواره از محبوبيت بسياري در ميان جوانان و بانوان برخوردار بوده و هست، هم اکنون با ارائه طرحي زيباتر و مدرن از خودرو مذکور با نام MVM 315 جديد در دو مدل هاچ بک و صندوق دار، جوان بودن و جوان ماندن را به مفهوم حقيقي خود به تصوير کشيده است.
MVM 315 CHERY FULWIN 2 NEW :
ادامه
مشخصات فنی ام وی ام 315 نیو :
حجم موتور (cc) 1497
تعداد سیلندر 4 سیلندر خطی
تعداد سوپاپها 16 سوپاپ
کورس پیستون * قطر داخلی سیلندر (میلیمتر) 79.5 * 77.4
ضریب تراکم 10 : 1
انتقال نیرو 5 دنده دستی
حداکثر قدرت (hp/rpm) 109 / 5750
حداکثر گشتاور (n.m/rpm) 140 / 4500
حجم باک (لیتر) 50
ابعاد و وزن
طول خودرو (میلیمتر) MVM315 4269
MVM315H 4139
عرض خودرو (میلیمتر) 1686
ارتفاع خودرو (میلیمتر) 1492
فاصله دو محور (میلیمتر) 2527
حداقل شعاع گردش 2.9
وزن خالص (کیلوگرم) 1275
سایز لاستیک 185 / 60 R15
سیستم ایمنی و تعلیق
کیسه هوا
از نوع SRS برای راننده و سرنشین جلو
کمربند ایمنی کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین جلو
کمربند ایمنی 3 نقطه ای برای سرنشین عقب (چپ و راست)
کمربند ایمنی برای سرنشین وسط
سیستم ترمز ABS سیستم ترمز دیسکی برای چرخهای جلو
سیستم ترمز کاسه ای برای چرخهای عقب
سیستم ضد سرقت سیستم ضد سرقت الکترونیکی Immobilizer به همراه آلارم
چراغهای مه شکن مه شکن جلو
مه شکن عقب
چراغ ترمز سوم
تعلیق جلو سیستم مستقل Mc Pherson با فنر پیچشی و میله نگه دارنده و ضد لغزش
تعلیق عقب سیستم تعلیق کشنده چندگانه با فنر پیچشی
تجهیزات جانبی
سنسور دنده عقب
سیستم تهویه هوای دستی
تنظیم برقی آینه های جانبی
سیستم پخش MP3 با پورت USB، مجهز به 4 بلندگوی استریو
سیستم مدیریت پیمایش (نمایش مسافت طی شده، مصرف بنزین و ...)
شیشه بالابر برقی برای 4 در
قفل مرکزی با ریموت
رینگ آلومینیومی
زیرپایی
استاندارد آلایندگی استاندارد EU IV
نظرات مردم و خریداران :
#1
شما فکر میکنید این ماشینایی که ایران خودرو و سایپا تولید میکنن کاملا اصل اروپان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
#2
206 چپی به این شرف داره
واقعا چین صنعت خودرو سازی رو زیر پا له کرد با این خودرو هاش
#3
یعنی واقعا باید به شما شک کرد که اصلا ماشین سوار شدین؟
آخه برادر من فک کردی پژویی که سوار میشی اصل فرانسست که اینجوری دربرابر چین جبهه گرفتی؟
خیلی احمقانست اگه فکر کنی ماشینای ایرانی قطعاتی غیر چینی دارن....
حالا شما بین چینی اصل یا فرانسویه چینی ساخت ایران !!! کدومو انتخاب میکنی؟...
#4
چراغهای کوچک سمت ماشین من قطع شده لطفا مرا راهنمایی کنید لامپها سالمه
#5
سلام .من این ماشینو خریدم خیلی هم از این لگن های ایران خودرو و سایپا بهتره .ا حالا هیچ مشکلی نداشتم حتی تا مشهد هم رفتم 1000 کیلومتر راه ماشین یه سره رفت اخ هم نگفت.
با 206 .405... هم درگ انداختم گرفتمشون
#6
سلام.من سه ماها که این خودرو را برا همسرم خریدم واسه ی توی شهر خودروی خیلی خوبیه و همسرم هم خیلی ازش راضیه ولی باید بگم واسه جاده و بیرون شهر اصلاً خوب نیس چون من خودم یه ال۹۰دارم و مسافرت رو با ال نود میرفتیم ولی وقتی ۳۱۵رو گرفتیم باهاش یه شمال رفتیم و خیلی بد بود چون تو پیچ های سربالایی جاده چالوس با اینکه خیلی هم شیب نداشت ولی دنده۱و۲میخورد و دقیقا کم میاورد تو راه خاکی هم اگر یکم شیب داشته باشه ماشین بکسباد میکنه خلاصه برای شهر ماشین خوبیه ولی برا مسافرت و جاده اصلا خوب نیست .
در کل اگر برای جاده میخوایید به نظر من تو این رنج قیمت و کمی بیشتر ال۹ یا پرشیاواگر ماشین چینی می خوایید برلیانس با ۴میلیون بیشتر هم جادارتره هم زیباتر و هم قویتر.
به هر حال این نظر شخصی من بود و امیدوارم هر ماشینی که خریدین چرخش براتون بچرخه البته تو خوشی ها
#7
این ماشین برایه دخترا خوبه؟توروخدا راهنمایی کنید
این ماشینو بگیریم یا ۲۰۶خواهشا مزایا و بدیاشو بگید
#8
سلام این ماشین خیلی بهتر از خودروهای ایران خودرو و سایپا هستش من خودم ۱۱۰ داشتم مدل ۹۰ صفرشو گرفته بودم سال ۹۴ فروختم ۱۷۰ هزار کیلومتر رونده بودم هیچ خرجی هم پیدا نکرده بود فقط یه باطری عوض کردم
#9
نمیدونم چرا بعضی ها اینقدر الکی جبهه میگیرن، نه وسیله رو استفاده کردن نه در موردش اطلاعات دارن، جنس چینی هر چقدرم اشغال باشه از جنس ایرانی بهتره، شمایی هم که اینقدر پدر کشتگی با چین داری برو ایرانی شو بخر الکی هم نطر نده، من که هم گوشیم چینیه (لنوو) هم ماشینم (ام وی ام ۳۱۵) از جفتشم راضیم
#10
سلام
واقعا ماشین خوبیه منم ثبت نام کردم مخصوصا زیبایشون حرف نداره
#11
بدنه محکمی داره و مثل تولیدات داخلی حالت ورقه حلبی نداره.منم به زودی یکیشو میخرم.
بدرد کسی میخوره که بخواد ۵الی ۷سال این ماشینو نگهداره ولی کسایی که سالی یک بار ماشینو میخرن و میفروشن بخاطر افت قیمت نمی ارزه.
ایمتی خوب زیبایی و بی صدایی کابین برای من از همه مهمتره
#12
اگر از لحاظ دنده عقب و کلاج و گیربکس رفع عیب و ارتقا یابداتومبیل خوبیست درب عقب خودرو هم سروصدا دارد
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت