ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

لورایدرها (Lowrider) چه نوع خودروهایی هستند؟

لورایدرها (Lowrider) چه نوع خودروهایی هستند؟لورایدر (Lowrider) که بعضا به صورت فعل Lowriding نیز گفته میشود، شامل مجموعه عملیاتی است که بر روی خودرو صورت گرفته تا بدین ترتیب ارتفاع آن به کمتر از حالت نرمال و تعریف شده خودرو برسد.

روش های متععدی همچون استفاده از فنر و کمک فنرهای کوتاه تر، رینگ و لاستیک با قطر کمتر و یا استفاده از تعلیق های نیوماتیکی یا هیدرولیکی فشار بالا برای انجام این کار وجود دارد و حاصل آن نیز پایین آمدن مرکز ثقل و بهبود شرایط آیرودینامیکی خودرو است.لورایدرها (Lowrider) چه نوع خودروهایی هستند؟
اگرچه فرهنگ Lowriding به نوعی در اکثر کشورها در میان علاقه مندان خودرو رواج دارد اما معروف ترین و اصیل ترین فرم آن را می توان در آمریکای شمالی مشاهده کرد که با استفاده از بازو های هیدرولیکی فشار بالا، خودروهای خود را تبدیل به نمونه Lowrider می کنند.
از آنجایی که در این سیستم، امکان کنترل مجزای هر بازو برای هر چرخ وجود دارد، می توان با استفاده از این ویژگی، خودرو را به شیوه های مختلف پرش داد و حالتی رقص مانند برای آن پدید آورد، مشخصه ای که تقریبا یکی از معروفترین و پرطرفدار ترین بخش های Lowriding است.
این سیستم ها اگرچه تقریبا امکان نصب بر روی هر خودرویی را دارند اما محبوب ترین خودروها برای انجام این کار، خودروهای آمریکایی دهه شصت میلادی هستند و تقریبا به نوعی، شورلت ایمپالا های متعلق به دهه ۶۰ میلادی به عنوان نماد این پدیده شناخته می شوند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.