ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسل جدید شاسی بلند لکسس RX بزودی وارد ایران می شود

نسل جدید شاسی بلند لکسس RX بزودی وارد ایران می شودپس از گذشت سه سال از ورود آخرین نسل لکسس RX به ایران، به زودی شاهد واردات نسل جدید این خودرو به کشور خواهیم بود.

یک منبع آگاه در شرکت ایرتویا خبرنگار خبرماشین گفت: تمامی مراحل واردات نسل جدید RX به ایران انجام شده و اوایل تابستان عرضه اولین سری از این خودرو محبوب آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: این خودرو با قیمت 400 تا 450 میلیون تومان عرضه خواهد شد.

لکسس RX به یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ به توان 238 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتون متر مجهز شده و دارای ساختار حرکتی AWD است.
آلبوم عکس
LEXUS RX :
لکسوس RX جدید #2
لکسوس RX جدید #1
ادامه
لکسوس آر-ایکس با ظاهر بسیار جذاب و خشن‌تر که رویکرد طراحی جدید خودروهای لکسس را می‌توان به خوبی در آن احساس کرد مانند جلو پنجره بزرگ، خطوط تیز، چراغ‌های باریک و ظاهر عضلانی.

به نظر می‌رسد مهندسین لکسس مقداری از ژن NX را به رگ‌های RX هم تزریق کرده‌اند. خطوط بدنه با یکدیگر کاملاً در ارتباط بوده و هرکدام با محاسبات بسیار دقیقی بر روی خودرو نقش بسته‌اند. بدون شک لکسوس RX از آن خودروهایی است که هنگام تردد سرها را به سمت خود چرخانده و قدرت توجه نکردن را از بیننده خواهد گرفت! RX در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه استاندارد و دیگری نسخه F Sport که به لطف چراغ‌های جلو خشن‌تر، جلوپنجره توری شکل و سقف پانوراما جذابیت بیشتری دارد نسبت به نسخه استانداردش دارد.


شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.