ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

آیا لادا وستای روس جایگزین رنو ال 90 فرانسوی می شود؟

آیا لادا وستای روس جایگزین رنو ال 90 فرانسوی می شود؟در سال‌های اخیر جایگزینی خودروهایی مثل پراید یکی از دغدغه‌های اصلی بوده، چراکه سهم عمده‌ای در بازار خودرو داشته، باوجود آنکه تندر90 هم از خودروهایی است که متقاضی زیادی دارد، اما به پایان عمر خود نزدیک شده است.

این خودرو به دلیل استهلاک پایین، مصرف سوخت کم، جاداری و در نهایت کیفیت بالا از اصلی ترین خودروهای لیست منتخب بازار است.
گمانه زنی های زیادی برای جایگزینی تندر 90 وجود دارد، شایعات زیادی اخیراٌ مطرح شده است که لادا وستا در بازه قیمتی 10 هزار دلاری /613,750,000 تومان (قیمت تبدیل شده) یکی از گزینه های پیش روی ال 90 محبوب باشد.

آیا لادا وستای روس جایگزین رنو ال 90 فرانسوی می شود؟
این خودرو در واقع با استفاده از پلتفرم رنو سیمبل تولید می شود و در سال 2015 جایگزین مدل پریورا شد. جالب است بدانید که پلتفرم B که وستا روی آن تولید می شود، 4410 میلی متر طول، 1764 میلی متر عرض و 480 لیتر حجم صندوق عقب دارد. طول محوری این خودرو نیز 2635 میلی متر است که از نظر ابعاد نیز شباهت جالبی به تندر 90 دارد ، از این رو لادا وستا در بخش فضای داخلی و صندوق عقب کاملا با نیازهای بازار که امروز هم خوانی دارد.

با توجه به آنچه که در بالا ذکر شد، باید گفت: لادا وستا یکی از مهمترین کاندیداهای رنو در جایگزینی تندر90 است. این خودرو درست در بازه قیمتی قرار دارد که در صورت داخل سازی قطعات و اعمال تغییراتی، می توان به راحتی تاج محبوبیت تندر90 را بر سر بگذارد. هر چند در صورت حضور در بازار ایران، قیمت تمام شده آن نباید از مرز قیمتی بیش از 10 هزار دلار برای مدل پایه عبور کند. از زاویه دیگر می توان گفت مدل دوگانه سوز این خودرو با توجه به پتانسیل های سوخت گاز در ایران و آلودگی هوا می تواند، گزینه بسیار خوبی برای ناوگان حمل و نقل عمومی هم باشد.

گفتنی است اعمال استانداردهای 83 گانه در سال 97 بدون شک خودروهای زیادی را با چالش رو به رو خواهد کرد اما رنو نشان داده گام هایش آهسته است و حالا با امضای قرار داد همکاری با ایدرو و یکی از شرکتهای ایرانی که سرمایه‌گذاری و تولید مستقیم را در داخل به همراه دارد، باید این برند را بازیگر اصلی آینده صنعت خودرو در ایران دانست.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.