ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کیا پگاس 2017 رونمایی شد، خودرویی جوان پسند اما نه چندان جذاب!

کیا پگاس 2017 رونمایی شد، خودرویی جوان پسند اما نه چندان جذاب!شرکت خودروسازی کیا موتورز در نمایشگاه خودروی شانگهای برای اولین بار از محصول جدید خود با نام کیا پگاس 2017 (Kia Pegas) رونمایی کرد.

این خودرو که در کلاس خودروهای کامپکت سدان یا خودروهای جمع و جور شهری (compact sedan) قرار دارد، بصورت ویژه برای جوانان به بازار عرضه می شود.

کیا که شاید یکی از بزرگترین خودروسازان نزدیک به چین به شمار می‌آید، با سدانی به شانگ‌های آمده که منحصرا برای مشتریان چینی طراحی شده است.

سدان پگاس نام دارد و احتمالا نسال جوان چین راهدف قرار داده است. نسلی که به سوار شدن کامپکت‌ها و خودروهای کوچک علاقه نشان می‌دهد. این خودروی کامپکت به یک موتور 1.4 لیتری بنزینی مجهز می‌شود. موتوری که با گشتاور 133 نیوتن‌متر خروجی برابر 95 اسب‌بخار تولید می‌کند. احتمالا موتور این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت 5 سرعته دستی یا یک نسخه 4 سرعته خودکار همخوانی خواهد داشت.

حجم محفظه بار در خودرو به 475 لیتر می‌رسد. با این وجود کیا اعلام کرده فضای داخلی برای سرنشینان راحت و دلنشینی را فراهم می‌آورد. در فضای خارجی نیز جلو پنجره ببری شکل از شاخصه‌های اصلی کیا در این خودرو محسوب می‌شود.کیا پگاس 2017 رونمایی شد، خودرویی جوان پسند اما نه چندان جذاب!کیا پگاس 2017 رونمایی شد، خودرویی جوان پسند اما نه چندان جذاب!کیا پگاس 2017 رونمایی شد، خودرویی جوان پسند اما نه چندان جذاب!کیا پگاس 2017 رونمایی شد، خودرویی جوان پسند اما نه چندان جذاب!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.