ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر شاسی بلند کیا استونیک 2018 را ببینید

تصاویر شاسی بلند کیا استونیک 2018 را ببینیدهنوز چند هفته از معرفی هیوندایی کنا (کونا / KONA) نگذشته است که اولین تصاویر از خودروی ساب‌کامپکت از خودروسازی کیا به نام استونیک (Kia Stonic) منتشر شد.

علی‌رغم تلاش گروه‌های کره‌ای که تلاش می کنند به محصولات خودرویی خود شخصیت و ویژگی‌های جداگانه ای بخشیده و ظاهری متفاوت برایشان بسازند، شما به راحتی می‌توانید ادعا کنید که هیوندای کنا و کیا استونیک با یکدیگر نسبت خونی دارند.
آلبوم عکس
KIA STONIC :
تصاویر کیا استونیک #8
تصاویر کیا استونیک #7
تصاویر کیا استونیک #5
تصاویر کیا استونیک #4
تصاویر کیا استونیک #2
تصاویر کیا استونیک #1
ادامه
اثر یک ردپای مشترک در ذات این دو خودرو دیده می‌شود. گزینه‌های شخصی سازی مانند تمایز دو رنگ بین بدنه و سقف و اضافه کردن آینه‌های جانبی از آن جمله است.

از آنجا که تا کنون تنها یک عکس از کابین استونیک منتشر شده، می‌توان گفت با فضای داخلی و داشبورد متفاوتی در این خودرو مواجه هستیم. در خودروی مورد نظر رنگ تریم داخلی با سقف خودرو در فضای خارجی هماهنگی دارد.

با وجود اینکه اطلاعات زیادی از جزئیات این خودرو وجود ندارد، اما انتظار داریم ابعاد آن با "هیوندا کنا "برابری کند. احتمالا ما با یک خودرو با طول 4,165، عرض 1800 میلی‌متر و ارتفاع 1550 میلی‌متر روبه‌رو هستیم. فاصله بین دو محور در این خودرو به 2600 میلی‌متر‌ می‌رسد.

در موتور نیز شاهد اشتراکات زیادی هستیم. احتمالا در استونیک کیا نیز مانند هیوندایی به صورت اختیاری شاهد یک سامانه با قابلیت محرک تمام چرخ هستیم.

پیش بینی می شود موتورهای 2 لیتری در این خودرو حدود 147 اسب‌بخار و موتورهای 1.6 لیتری توربو در آن 175 اسب‌بخار قدرت داشته باشند.

کیا در نظر دارد تا این خودرو را در به شکل رسمی در پائیز سال جاری در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت آلمان رونمایی کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.