ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مقایسه قیمت هیوندای ولوستر 2015 در بازار و گمرک ایران!

مقایسه قیمت هیوندای ولوستر 2015 در بازار و گمرک ایران!هیوندایی ولاستر یا ولوستر (Hyundai Veloster) خودرویی کوپه سه در است .که از سال ۲۰۱۱ تا کنون در کره جنوبی تولید شده‌است.
مقایسه هیوندای ولستر 2015 با هیوندای النترا مدل 2015
قیمت روز هیوندای در منطقه آزاد ارس کیش و انزلی
این خودرو در کلاس خودرو کامپکت کوچک قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت دستی و اتوماتیک است.

از امکانات خوبی نیز بهره مند می باشد.هیوندای ولاستر ابتدا در دو تیپ عادی و توربو قابل خریداری بود و لی اکنون هیوندای این دو تیپ را باهم ترکیب کرده است وآن را با نام ریمیکس لیمیتد ادیشن نیز به فروش می رساند.همچنین هیوندای ولوستر در سال 2011 موفّق به دریافت جایزه طراحی سال شد.

در حالی که هیوندای ولستر 2015 در بازار خرید و فروش خودرو ایران حدود 102 میلیون تومان قیمت دارد، که با احتساب پرداخت عوارض 24 میلیون تومانی، این خودرو چیزی حدود 16 میلیون تومان برای وارد کننده سود خواهد داشت.

گمرک جمهوری اسلامی ایران ارزش وارداتی خودروهای هیوندای Veloster را اعلام کرد که بر این اساس ارزش خودروی هیوندای Veloster با حجم موتور ۱۶۰۰ سی‌سی و دنده اتوماتیک مدل ۲۰۱۵ برابر ۱۷ هزار و ۷۰ دلار آمریکا /1,160,760,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تعیین شده است.

همچنین خودروی Veloster Hb با حجم موتور ۱۶۰۰ سی‌سی و دنده اتوماتیک مدل ۲۰۱۵ برابر ۱۶ هزار و ۵۶۷ دلار آمریکا /1,126,556,000 تومان (قیمت تبدیل شده) اعلام شده است. سازنده هر دو مدل این خودرو کشور کره جنوبی است.

وارد کنندگان این خودروها باید ۴۰ درصد از ارزش خودروهای مذکور را به عنوان عوارض واردات خودرو بپردازند.

از سوی دیگر وارد کنندگان موظف به پرداخت چهار درصد مالیات علی‌الحساب و ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ترخیص‌ خودرو هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.