ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

سریع‌ترین ماشین جهان در لاس و گاس آمریکا به نمایش در آمد!

سریع‌ترین ماشین جهان در لاس و گاس آمریکا به نمایش در آمد!یکی از مشهورترین رقابت‌ها در صنعت خودرو، رقابت بوگاتی و هنسی برای ساخت سریع‌ترین ماشین جهان است. هنسی سه سال و نیم پیش رکورد ۴۳۴ کیلومتر در ساعت بوگاتی ویرون را با فاصله کمی بهتر کرد، اما چون رکوردگیری دو بار در مسیر رفت و برگشت انجام نشده بود، موسسه ثبت رکوردهای جهانی گینس آن را نپذیرفت.
همه چیز درباره شرکت آمریکایی هِنِسی (Hennessey Performance)
هنسی حالا با یک ماشین جدید به این رقابت برگشته است. کارخانه تگزاسی، ونوم اف‌۵ را در نمایشگاه لوازم جانبی خودرو سی‌ما در لاس وگاس نمایش داد. موتور ۷.۴ لیتری آن هشت سیلندر و با دو توربو است که ۱۶۰۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. هنسی می‌گوید شتاب صفر تا سیصد کیلومتر در ساعت ماشین زیر ده ثانیه و حداکثر سرعتش ۴۸۴ کیلومتر در ساعت است.
آلبوم عکس
HENNESSEY VENOM F5 :
آلبوم عکس هنسی ونوم اف 5
هِنسی ونوم اف‌۵ #17
هِنسی ونوم اف‌۵ #16
هِنسی ونوم اف‌۵ #15
هِنسی ونوم اف‌۵ #14
هِنسی ونوم اف‌۵ #13
ادامه
روی کاغذ، هنسی جدید برنده رقابت با مدل تازه بوگاتی است. سرعت شیرون به صورت الکترونیکی به ۴۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده، اما قرار است این کارخانه سال آینده بدون این محدودیت رکوردگیری کند.

ونوم جدید دو سال دیگر و به موقع برای این رقابت به بازار خواهد آمد. تنها ۲۴ دستگاه از این ماشین ساخته خواهد شد و قیمتش یک میلیون ششصد هزار دلار است.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.