ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سریع‌ترین خودروی جهان با 483 کیلومتر سرعت در ساعت!!

سریع‌ترین خودروی جهان با 483 کیلومتر سرعت در ساعت!!شرکت تیونینگ تگزاسی، هنسی پرفورمانس Engineering به تازگی ابرخودروی ونوم F5 جدید خود را معرفی کرده است که در نمایشگاه سما 2017 در لاس وگاس رونمایی خواهد شد.

این خودروساز تیزری را منتشر کرده که ونوم F5 پارک شده در یک جاده خالی نشان می دهد و یک تابلو نیز کنار جاده قرار دارد که روی آن "محدودیت سرعت: 300 مایل " نوشته شده است. این خودروساز به تازگی اطلاعات بیش تری را از این ابرخودرو منتشر کرده و یک فیلم تیزر نیز از آن ارائه کرده است. بر همین اساس، می توان با اطمینان گفت که ونوم F5 بسیار قابل توجه تر از ونوم GT خواهد بود که قبلا معرفی شده است. در حالی که ونوم GT بر اساس پلتفرم لوتوس Exige ساخته شده بود، این مدل F5 بر اساس شاسی های مونوکوک فیبر کربنی خود ساخته می شود.
آلبوم عکس
HENNESSEY VENOM F5 :
آلبوم عکس هنسی ونوم اف 5
هِنسی ونوم اف‌۵ #17
هِنسی ونوم اف‌۵ #16
هِنسی ونوم اف‌۵ #15
هِنسی ونوم اف‌۵ #14
هِنسی ونوم اف‌۵ #13
ادامه
اطلاعات موتوری این خودرو اندک است اما گفته می شود یک موتور بزرگ آمریکایی V8 با دو توربوشارژر برای آن ارائه خواهد شد. می توان گفت این موتور نسخه ای اصلاح شده از موتور 7.0 لیتری تواین توربوی مبتنی بر LS جنرال موتورز خواهد بود که در ونوم به کار رفته و قدرت 1451 اسب بخار تولید می کند. گیربکس این خودرو یک نسخه اتوماتیک تک کلاج خواهد بود اما نسخه دستی شش سرعته نیز برای آن ارائه خواهد شد.
همه چیز درباره شرکت آمریکایی هِنِسی (Hennessey Performance)
ونوم GT به طور غیر رسمی سریع ترین خودروی دنیا شناخته می شود چرا که توانسته در Kennedy Space Center فلوریدا در سال 2014 به سرعت 434 کیلومتر بر ساعت برسد. البته بوگاتی ویرون SS با سرعت 429 کیلومتر بر ساعت همچنان رکورددار گینس است چرا که رکورد بیشینه سرعت باید در دو جهت ارزیابی شود و رکورد بیشینه سرعت، میانگین بین دو جهت است. هم چنین ونوم GT به عنوان لوتوس Exige ثبت شده و یک خودروی تولیدی حقیقی نیست که بتواند برای رکورد ثبت شود.

باید دید که پس از رونمایی ونوم F5 در سمای ماه آینده، آیا این خودرو می تواند جای بوگاتی را به عنوان سریع ترین خودروی دنیا بگیرد یا خیر.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.