ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برند خودروسازی جنسیس از شاسی بلند جدید خود رونمایی کرد

برند خودروسازی جنسیس از شاسی بلند جدید خود رونمایی کردبرند تازه تأسیس کره ای جنسیس از شاسی‌بلند کانسپت GV80 در نیویورک رونمایی کرد که احتمالاً اولین شاسی‌بلند با منبع قدرت سوخت سلولی به شمار آید.

این خودرو از سوخت‌های سلولی هیدروژنی و فناوری الکتریکی با سیستم پلاگین در زیر درب موتور بهره می‌برد. جنسیس تاکنون از ارائه اطلاعات در خصوص سرعت یا نحوه رانندگی با این خودرو طفره رفته است.

جلوپنجره مشبک الماس مانند، چراغ‌های LED افقی وکشیده چهار لامپه در دو ردیف مورب در اطراف نمای جلو، چراغ‌های فیبر اوپتیک لیزری در نمای عقب در کنار چرخ‌های 23 اینچی 5 پر مشبک حکایت از این موضوع دارند که به این زودی‌ها خبری از نسخه تولیدی این زیبای کره‌ای نخواهد بود. دستگیره الکتریکی درها با قوس زیبا ظاهر شده و صفحه بزرگ و کشیده قوس‌دار 22 اینچی را روی داشبورد شاهد هستیم.این خودرو قصد ورود به بازار را ندارد، اما این برنامه می‌تواند برای رقابت و مقابله با مدل X شاسی‌بلند تسلا تغییر کند.

علاوه بر این، کانسپت GV80 از جدیدترین نسخهٔ تکنولوژی پلاگین هیدروژنی سلول سوختی الکتریکی استفاده می‌کند که نشان می‌دهد جنسیس برای جایگزین کردن این سیستم قوای محرکه در محصولات آیندهٔ خود مصمم است.
آلبوم عکس
GENESIS GV80 CONCEPT :
جنسیس GV80 کانسپت #10
جنسیس GV80 کانسپت #9
جنسیس GV80 کانسپت #8
جنسیس GV80 کانسپت #7
جنسیس GV80 کانسپت #6
جنسیس GV80 کانسپت #5
ادامه
در نمای بیرونی، کانسپت GV80 مانند یک SUV مدرن به نظر می‌رسد یعنی همان چیزی که جنسیس قصد ارائهٔ آن‌را داشته است. در قسمت جلو جلوپنجرهٔ بزرگ تاج شکل به‌عنوان امضای جنسیس بکار رفته است که در اطراف آن چراغ‌های جلوی بسیار باریک با گرافیک جواهر مانند کار شده است. این عناصر نمای قابل‌توجهی به اولین SUV جنسیس بخشیده است اما تا حدودی یادآور طراحی‌های گذشتهٔ مرسدس بنز خصوصاً کانسپت اوشن‌درایو است. با یک نگاه دقیق‌تر متوجه یک اسپویلر آئرودینامیک می‌شویم که هوا را به سمت کانال‌های ورودی هدایت می‌کند.

در عقب نیز همانند جلو چراغ‌های باریک چهارتایی بکار رفته است که طراحی بسیار ساده‌ای دارند. البته به لطف استفاده از فناوری فیبر نوری، این چراغ‌های روشنایی منحصربه‌فردی را برای خریداران آیندهٔ SUV جنسیس فراهم خواهند کرد. دیگر ویژگی‌های بیرونی این ماشین شامل خط شانهٔ پررنگ، گلگیرهای عضلانی، رینگ‌های آلیاژی 23 اینچی و دستگیرهٔ درهای الکترونیکی می‌شود که برای افزایش عملکرد آئرودینامیکی و سادگی ظاهری خودرو در زیر خط شانه تعبیه شده‌اند.

در داخل اما جنسیس با ساخت عالی، تکنولوژی پیشرفته و توجه به جزئیات به‌وضوح به دنبال تحت تأثیر قرار دادن بینندگان بوده است. در اینجا یک صفحه آمپر دیجیتالی و یک نمایشگر عریض 22 اینچی منحنی بکار رفته که تا صفحه آمپر کشیده شده است. این صفحه‌نمایش که از نوع OLED است، از قابلیت نمایش دوگانه برخوردار است و بنابراین می‌توانند برای راننده و سرنشین جلو موارد متفاوتی را به نمایش درآورد. در ستون‌های خودرو نیز طراحی جالب‌توجهی کار شده است؛ بنابراین جنسیس قصد دارد با این طراحی داخلی تعامل منحصربه‌فردی را با نمای بیرونی خودرو برقرار سازد.

در کنسول وسط کانسپت GV80 تریم فلزی بکار رفته است که دارای قابلیت لمسی یکپارچه است و دسترسی مستقیمی را به قسمت‌های معمول خودرو مانند ناوبری، سیستم-لطلاعاتی-سرگرمی، ارتباطات و… فراهم می‌کند. در سمت راست نیز برای سرنشین جلو کنترلرهای جداگانه‌ای تعبیه شده که می‌تواند بدون اختلال در کار راننده با آن‌ها کار کند. جنسیس برای تودوزی کانسپت خود از چرم قهوه‌ای‌رنگ باکیفیت با دوخت الماس شکل استفاده کرده است که تضاد جالبی با تریم طوسی‌رنگ داشبورد و کنسول وسط ایجاد کرده است. همین تریم متضاد در صندوق بار خودرو هم بکار رفته است که شامل ترکیبی از چرم قهوه‌ای با جیر خاکستری می‌شود. این تریم هم از لحاظ ظاهری جذاب است و هم کارایی بالایی دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.