ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودرویی که در کمتر از 10 دقیقه هلیکوپتر می شود!

خودرویی که در کمتر از 10 دقیقه هلیکوپتر می شود!شرکت هلندی پال-وی (PAL-V) در نمایشگاه ژنو از ماشینی رونمایی کرد که در کمتر از ده دقیقه می‌تواند به یک هلیکوپتر تبدیل شود. این شرکت می‌گوید پال-وی لیبرتی (Liberty) اولین ماشین پرنده‌ تولید انبوه در جهان است و از سازمان هواپیمایی ملی آمریکا و آژانس ایمنی پرواز اروپا مجوز پرواز گرفته است.

این ماشین برای دو نفر جا دارد. با موتور هیبرید ۲۰۰ اسب بخاری، حداکثر سرعتش روی جاده ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و هنگام پرواز ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.
آلبوم عکس
PAL V LIBERTY FLYING CAR :
خودروی پرنده پال-وی 2018 #9
خودروی پرنده پال-وی 2018 #8
خودروی پرنده پال-وی 2018 #7
خودروی پرنده پال-وی 2018 #6
خودروی پرنده پال-وی 2018 #5
خودروی پرنده پال-وی 2018 #4
ادامه
پال-وی می‌گوید بعد از نمایشگاه ژنو گواهینامه‌ها و مجوزهای باقی‌مانده برای عرضه این ماشین را دریافت خواهد کرد و از سال آینده می‌توان از آن در زمین و آسمان استفاده کرد. علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند ماشین پرنده خود را پیش‌خرید کنند. ۹۰ دستگاه اول با قیمت ۴۹۹ هزار یورو (بیش از ۶۰۰ هزار دلار /39,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) فروخته می‌شود. بعد از آن یک مدل ارزان‌تر با قیمت ۲۹۹ هزار یورو (۳۶۷ هزار دلار /23,855,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) هم به بازار خواهد آمد.
خودرویی که در کمتر از 10 دقیقه هلیکوپتر می شود!
با توجه به اینکه هزینه نگهداری و خرید این ماشین پرنده از هیلکوپتر و هواپیماهای کوچک بسیار کمتر است، پال-وی به موفقیت ماشین پرنده‌اش خوش‌بین است. البته این شرکت تنها نیست. شرکت هلیکوپترسازی بل به تازگی از برنامه‌اش برای ساخت تاکسی‌ هوایی خودران برای شرکت اوبر خبر داده و ماه گذشته شرکت هواپیماسازی ایرباس برای اولین بار پهپاد مسافربر خود را با موفقیت آزمایش کرد. این شرکت با همکاری آئودی و استودیوی طراحی ایتال دیزاین کانسپت یک تاکسی پرنده را در ژنو نمایش داد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.