ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ریچارد هاموند مجری معروف تاپ گیر بشدت تصادف کرد!

ریچارد هاموند مجری معروف تاپ گیر بشدت تصادف کرد!ریچارد هاموند، از اجرا کنندگان برنامه تلویزیونی "تاپ‌گیر" در جریان یک حادثه رانندگی شدید در جاده‌های سوئیس مجروح شده و با هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شده است.ریچارد هاموند مجری معروف تاپ گیر بشدت تصادف کرد!
جرمی کلارکسون، دیگر مجری باسابقه این برنامه که ویژه معرفی خودروهای برتر جهان است، گفته این "شدیدترین تصادفی" بوده که او به عمرش دیده اما خوشبختانه آقای هاموند جراحاتش جدی نبوده است.

ریچارد هاموند در حال تمرین با یک خودروی الکتریکی بود که دچار این سانحه شد؛ او خود را برای حضور در برنامه تلویزیونی که شرکت آمازون تحت نام تور بزرگ در حال تهیه دارد، آماده می‌کرد.

روابط عمومی این برنامه تلویزیون آمازون اعلام کرده ریچارد هاموند موفق شده پیش از آن که خودرو آتش بگیرد خود را از آن بیرون بکشد.

جرمی کلارکسون، که او هم یکی از مجریان همراه آقای هاموند است در توییتی نوشته: "ترسناک‌ترین سانحه رانندگی بود که به عمرم دیده بودم... اما ریچارد جان سالم به در برد".

آمازون در بیانیه‌ای اعلام کرده ریچارد هاموند هنگامی که در حال "کامل کردن مسیر تپه همبورگ در سوئیس" بود دچار این سانحه شدید شده است "اما در کمال خوشبختی، او جراحات جدی ندیده است".

خودرو الکتریکی که از آن به عنوان یک سوپر خودرو الکتریکی یاد شده در کشور کرواسی ساخته شده بود و در این مجموعه تلویزیونی آمازون که "تور بزرگ" نام دارد به کار گرفته شده بود.

بنابر این اطلاعیه، آقای هاموند از ناحیه زانو دچار شکستگی شده اما هوشیار است و بعد از سانحه توانسته سخن بگوید.
ریچارد هاموند مجری معروف تاپ گیر بشدت تصادف کرد!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.