ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

دزدی تیر برق، با رنو هاچ بک!

دزدی تیر برق، با رنو هاچ بک!اخیرا پلیس در شهر لیلیاستاد در مرکز هلند به یک خودرو رنو توینگو مشکوک شده و آن را متوقف می کند. این دستور ایست به دلیل حمل یک محموله بزرگ و مشکوک بر روی سقف این خودروی کوچک صورت گرفته است.

همانطور که در تصاویر می بینید، این خودرو ریز نقش شهری در حال حمل دو عدد تیر چراغ برق بزرگ بوده که نظر پلیس را به خود جلب می کند. هرچند که حمل این تیرهای چوبی قابل توجه ترین مشکل این خودرو بوده اما تنها مشکل آن نبوده است.دزدی تیر برق، با رنو هاچ بک!
پلیس بعد از توقف این رنو هاچبک متوجه می شود که علاوه بر گذشت سه ماه از انقضاء تاییدیه الزامی این وسیله نقلیه و عدم برخورداری آن از بیمه، راننده این خودرو نیز گواهینامه معتبر نداشته و آخرین تاریخ اعتبار گواهینامه او به انتهای سال گذشته میلادی برمی گردد.

راننده این وسیله نقلیه مدعی بوده که این هاچبک ریزنقش را در یک ایستگاه سی ان جی بدون پرداخت پول گاز سوخت گیری کرده و از همه بدتر اینکه او از انجام تست الکل امتناع ورزیده است.

لازم به بیان نیست که هم اکنون این مجرم در زندان بوده و خودرو او نیز مصادره شده است.

اما سوالی که در حال حاضر ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده این است که این فرد چگونه موفق شده این دو عدد تیربرقی سنگین را بلند کرده و با استفاده از یک جفت تسمه چرمی بر روی سقف خودروی کوچک خود قرار دهد. یکی دیگر از سوالات جالبی که با توجه به این دزدی عجیب در ذهن ایجاد می شود این می باشد که این سارق این دو تیر چراغ برق طویل را اصلا برای چه منظوری دزدیده است؟

سرنخ بامزه دیگری که از این سرقت منتشر شده، عکسی است که نشان میدهد یک خودروی 2cv (بله! همان ژیان خودمان!) در حال بکسل کردن این رنو توینگو بوده و بنابراین بنظر می رسد این ژیان همدست رنو در این سرقت بوده که ماجرا را عجیب تر و خنده دار تر می نماید.
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.