ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک

لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بکدی اس که زیر شاخه لوکس شرکت سیتروئن است و به نوعی همچون لکسوس برای تویوتا، نقش مکمل را در پیشبرد اهداف گروه پژو سیتروئن دارد، در ایران خودروی چندان شناخته شده ای نیست. این برند تازه تاسیس که کمتر از 10 سال قدمت دارد، پیشینه تاریخی خود را به محصول فراموش نشدنی دی اس 21 مدل 1968 متصل می کند که در عصر خود یک خودروی بسیار پیشرفته بود.

این خودرو همچنان فرانسوی است با همان سبک و سیاق خارج از عرف. اما واقعا زیباست. چه در نمای ظاهری و چه در بخش فنی این مدل بالاترین حد توان مهندسان فرانسوی را با خود به ایران آورده تا با لکسوس ان.ایکس، ولوو ایکس‌سی60، ب.ام.و ایکس1 و رنجروور ایووک برای کسب بیشترین سهم از بازار ایران به رقابت بپردازد.لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
این خودرو که قرار است با قیمت 300 میلیون تومان در ایران عرضه شود، ضمن شکستن قیمت بازار در این رنج خاص، از ویژگی های بارز بسیاری مثل آلایندگی اندک، ایمنی بالا، راحتی حیرت انگیز و البته طراحی خاص سود می برد. اینجا با 10 ویژگی این خودروی مجلل که قرار است تا پایان امسال در ایران، در شعبه قیطریه خانه دی اس رونمایی شود، آشنا می شوید.

سیستم صوتی: ارکستر زنده

طراحی خاص و فوق حرفه ای سیستم صوتی دی اس7 به شکلی اعجاب انگیز صدای زنده ای را برای شما پخش می کند که انگار در یک کنسرت زنده به موسیقی موردعلاقه تان گوش می دهید. در عین حال طراحی حرفه ای اتاق و مهندسی اکوستیک دقیق آن باعث شده تا ضمن رود کمترین نویز به کابین، صدای موسیقی به شکلی ملایم و دلنشین برای شما پخش شده و حتی در زمان مکالمه با تلفن این صدا شما را آزار ندهد. این سیستم ساخت برند معتبر فوکال است.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
چراغ‌های جلو: شعله بنفش

لامپ های داخل این بخش کاملا ال ای دی بوده و با طرحی سه بعدی ایمنی بالایی را برای این خودرو به ارمغان می آورد.
چراغ دی اس
در عین حال زیبایی طرح داخلی چراغ‌های عقب 7 کراس‌بک حیرت‌انگیز است و به محض اولین نگاه، آدم را یاد شعله‌های داغ و آتشین کوه نابودی در فیلم ارباب حلقه‌ها می اندازد. یک نوار کرومی عریض دورتادور چراغ‌ را احاطه کرده و لوگوی دی‌اس هم به شکل زیبایی درون نوار باریک چراغ‌های عقب جاسازی شده است. این چراغ‌ها را شرکت مشهور مگنتی مارلی ایتالیا ساخته و عملکرد بی‌نظیری دارند.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
سیستم رانندگی نیمه خودکار: سفر به آینده

امکان رانندگی نیمه اتوماتیک به کمک سیستم کمک راننده دی‌اس در دی‌اس۷ کراس‌بک برای رانندگان وجود دارد. این سیستم با تکنولوژی کروز کنترل انطباقی به صورت هوشمندانه فاصله ایمنی با هر خودروی در جلوی شما را به صورت اتوماتیک حفظ می‌کند. دی‌اس ۷ کراس‌بک به کمک سیستم تعیین موقعیت حرکت یا (LPA) به صورت کاملا ایمن بین خطوط می‌راند و شما هر موقع که بخواهید می‌توانید دوباره کنترل خودرو را بدست بگیرید.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
موتور هیبرید: قدرت پاک

پیشرانه ای-تنس دی‌اس7 به مدد دو موتور الکتریکی با توان 80 اسب‌بخار، و یک موتور 225 اسبی1600سی سی و توربو،قادر است تا نیرویی عظیم معادل 300 اسب بخار و 450 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد و در عین حال مصرف سوختی کمتر از 5 لیتر را در هر 100 کیلومتر به ثبت رساند.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
جلو پنجره عریض: دریچه خورشید

با کروم خالص طراحی شده و هیچ اضافاتی ندارد. دی‌اس اینجا خساست به خرج نداده و با طرحی که از کناره چراغ‌های جلو شروع می‌شود و به لوگوی مرکز جلوپنجره ختم می‌شود، طرح جدید محصولاتش را با الهام از کانسپت اسپورت ای-تنس طراحی کرده است.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
ساعت بی.آر.ام: تجسم زمان

با آغاز به حرکت خودرو، یک اتفاق جالب در کنسول مرکزی می افتد و ساعت لوکس بی.آر.ام مدل آر 180 که در مرکز کنسول وسط قرار دارد، از جای خود خارج شده و به شما زمان را یادآور می شود. این ساعت قیمتی بالغ بر 500 دلار دارد.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
کنسول مرکزی: تلفیق لاکچری و تکنولوژی

شما در تجربه سواری با دی‌اس7 کراس‌بک جز سطوح چرمی، حاشیه‌کاری کرومی، تودوزی اصیل و مخمل و چوب، در کابین فقط یک چیز می‌بینید و آن تکنولوژی است. یک صفحه 12 اینچی با رزولوشن بالا در کنسول وسط در تلفیق با یک صفحه 10 اینچی پشت فرمان باعث عملکرد حیرت انگیز این خودروی فرانسوی شده است.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
جعبه‌دنده 8 سرعته: دقت در عین سرعت

جدای از اهرم تعویض دنده عجیب و پیشرو 7 کراس بک، ساختار و مهندسی گیربکس 8دنده این خودرو بسیار جالب است. دی‌اس برای خودروی پرچم‌دار خود یک جعبه‌دنده دو کلاچه و 8 دنده با دقت بالای تعویض و سرعت فراوان تدارک دیده تا نیروی موتور با بیشترین بهره‌وری به چرخ‌ها برسند. سیستم 4چرخ محرک یاAWD انتخابی کمک بسیاری کرده تا دی‌اس7 توانایی خوبی در زمینه آفرود داشته باشد.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
سیستم تعلیق: تشک مجازی

سیتروئن در این زمینه نه یک مقلد صرف که یک استاد خبره است، کافی است به یاد اتومبیل افسانه‌ای دی‌اس مدل 1968 و فنربندی بسیار پیشرو آن بیفتیم. دی‌اس اینجا با کمک برادر بزرگش سیتروئن و به لطف استفاده از حسگرهای تشخیص سطوح جاده، فنربندی هوشمند و نیز اتصالات چندگانه در عقب کاری کرده تا مدل7 کراس‌بک هم‌چون مرسدس بنز نرم و اسپورت باشد. دی‌اس که در دهه‌ی ۱۹۵۰ برای اولین بار سیستم تعلیق آبی را اختراع کرد، بعدها با اقتباس گرفتن از این نوآوری سیستم پویش فعال تعلیق را در محصولاتش به کار برد. این نوآوری با استفاده از یک دوربین سطوح غیر‌هموار سطح جاده را پویش می‌کند و سیستم تعلیق را به صورت کاملا اتوماتیک نسبت به نوع ناهمواری تنظیم کرده تا سرنشینان در نهایت راحتی از مسافرت لذت ببرند.
لذت آرامش بخش رانندگی با خودروی لوکس دی اس 7 کراس‌بک
سیستم دید در شب: ایمنی فراگیر

با استفاده از فناوری مادون قرمز و سیستم دید در شب دی‌اس، هر چه در تاریکی جلوی خودروی شما سبز شود قابل رویت است چرا که در مانیتور پشت فرمان شما آن را به خوبی می بینید حتی اگر یک انسان نباشد. با وجود این تکنولوژی موجودات زنده هم در امان خواهند بود و امکان تصادف با حیوانات نیز به صفر می رسد.
آلبوم عکس
DS7 CROSSBACK :
تصاویر دی اس 7 Crossback مدل 2017 #6
تصاویر دی اس 7 Crossback مدل 2017 #5
تصاویر دی اس 7 Crossback مدل 2017 #4
تصاویر دی اس 7 Crossback مدل 2017 #3
تصاویر دی اس 7 Crossback مدل 2017 #2
تصاویر دی اس 7 Crossback مدل 2017 #1
ادامه
منبع : dsautomobiles.fr
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.