ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا از نگاه موسسه IIHS

ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا از نگاه موسسه IIHSموسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) فهرستی را از ایمن‌ترین خودروهای سال منتشر کرده است که مشتریان بر اساس آن می‌توانند در سال جاری میلادی ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا را انتخاب کنند.

از سوی موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا ۱۵ خودرو به عنوان امن‌ترین خودروهای سال با نام «ایمن پلاس» و ۴۷ خودرو با نام ایمن معرفی شده‌اند. خودروهای «ایمن پلاس» از خودروهای ایمن امنیت بیشتری دارند.ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا از نگاه موسسه IIHS
شرکت سوبارو با ۴ خودرو در فهرست «ایمن پلاس»، ایمن‌ترین محصولات را دارد.

سوبارو زیرمجموعه‌ شرکت صنایع سنگین فوجی است و بیشترین شهرت سوبارو به علت استفاده از موتورهای خوابیده است. صنایع سنگین فوجی که سازنده خودروهای سوبارو است از شرکای تجاری شرکت تویوتا محسوب می‌شود. این شرکت ژاپنی علاوه بر ایمن و اسپرت بودن محصولاتش به فرمان‌پذیری مثال‌زدنی و دوام بالا هم معروف است.
ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا از نگاه موسسه IIHS
در کلاس خودروهای کوچک مدل‌های کیا سراتو، کیا سول، سوبارو ایمپرزا و سوبارو WRX از ایمن‌ترین خودروها جهان در بخش «ایمن پلاس» هستند.
تست تصادف کیا سراتو 2017 را ببینید
ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا از نگاه موسسه IIHS
در کلاس خودروهای متوسط، سوبارو لگاسی، سوبارو اوت‌بک و تویوتا کمری به عنوان خودورهای «ایمن پلاس» معرفی شده‌اند.
ویدیویی از رونمایی سوبارو لگاسی مدل 2018
ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا از نگاه موسسه IIHS
در کلاس سدان لوکس خودرو ب‌ام‌و سری ۵ ، جنسیس G80، جنسیس G90، لینکلن کانتیننتال و مرسدس‌بنز کلاس ای به عنوان امن‌ترین خودروها بخش «ایمن پلاس» معرفی شده اند.
تاریخچه بی ام و سری 5 را تماشا کنید
ایمن‌ترین خودروهای بازار آمریکا از نگاه موسسه IIHS
در کلاس شاسی‌بلند متوسط بترتیب هیوندای سانتافه و هیوندای سانتافه اسپرت، امن‌ترین هستند. در کلاس شاسی‌بلند لوکس هم مرسدس‌بنز GLC امن‌ترین محسوب می‌شود.
مشخصات فنی و تصاویر شاسی بلند هیوندای سانتافه اسپورت 2017 + قیمت

کلاس «ایمن» در مقایسه با کلاس «ایمن پلاس» در تست‌های تصادف، امتیاز کم‌تری گرفته است.

در بخش خودروهای کلاس کوچک، شورولت ولت، هیوندای یونیک هیبرید، هیوندای النترا، هیوندای النترا GT، مزدا ۳، سوبارو کراس‌ترک، تویوتا کرولا و تویوتا پریوس به عنوان خودروهای ایمن انتخاب شده‌اند.

در کلاس خودروهای متوسط هوندا آکورد، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما ، نیسان آلتیما و نیسان ماکسیما به عنوان خودروهای ایمن انتخاب شده اند.

در کلاس خودروهای متوسط لوکس آلفارومئو جولیا، آئودی A3، آئودی A4، ب‌‌ام‌و سری ۳، لکسوس ES، لکسوس IS، ولوو S60، ولوو V60 امن معرفی شده‌اند.

در کلاس خودروهای بزرگ کیا کادنزا و تویوتا آوالون به عنوان خودروهای ایمن معرفی شدند.

در بخش شاسی‌بلند کوچک ،خودروهای هوندا CR-V، هیوندای توسان، کیا اسپورتیج، مزدا CX-3، مزدا CX-5 ، میتسوبیشی اوتلندر، نیسان روگ، سوبارو فورستر و تویوتا راو4 به عنوان ایمن مشخص شدند.

در کلاس شاسی‌بلند متوسط، هوندا پایلوت، کیا سورنتو، مزدا CX-9 و تویوتا ‌های‌لندر و در بخش شاسی‌بلند متوسط لوکس، آکورا MDX ، آکورا RDX، بیوک انویژن، لکسوس NX، لکسوس RX، مرسدس‌بنز GLE، ولوو XC90 به عنوان خودورهای ایمن معرفی شدند.

از لیست معرفی شده تنها چند مدل در ایران به فروش می‌رسند که می‌توان به کیا سورنتو، لکسوس NX ، هیوندای توسان، کیا اسپورتیج، میتسوبیشی اوتلندر، تویوتا راو ۴ ، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، تویوتا کرولا، تویوتا پریوس، مرسدس‌بنز کلاس ای ، کیا سراتو و تویوتا کمری اشاره کرد. تمامی این مدل‌ها به ایران وارد می‌شوند و در این فهرست تنها مزدا ۳ در ایران تولید می‌شود.

این فهرست به خودروهایی اختصاص دارد که در بازار آمریکا وجود دارند و شامل محصولاتی که در اروپا و آسیا تولید می‌شوند و در آمریکا‌ تردد نمی‌کنند، نمی‌شوند.
منبع : / نویسنده : جواد عسگری
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.