ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

سانگ یانگ رکستون G4 بهتر است یا تویوتا لندکروز؟

سانگ یانگ رکستون G4 بهتر است یا تویوتا لندکروز؟شاید در نگاه اول مقایسه امپراطور یا همان رکستون G4 با تویوتا لندکروز قیاس مع الفارق بوده و با نقد بسیاری از همراه شود اما با خواندن ادامه متن متوجه خواهید شد که امپراطور غول پیکر تهدید جدی برای رقبای بازار است و همانطور که در بازار جهانی موفق بوده، در بازار ایران نیز می تواند موفقیت های بسیاری را کسب کند.

با نیم نگاهی به جوایز رکستون در سال ۲۰۱۸ مشاهده می کنیم که این خودرو "برنده جایزه برترین خودروی چهار چرخ محرک"، "مقام اول آفرود سال" و " کاندیدای خودروی برتر سال دنیا" را از آن خود کرده است.

در جایزه Grand Prize، که با توجه به قابلیت هایی مانند استفاده، کارایی، عملکرد، ایمنی، ارگونومیک و قیمت اعطا می شود رکستون توانسته است به عنوان گل سر سبد شاسی بلند های کره جنوبی جزو برندگان این جایزه ارزشمند باشد.
رکستون طراحی مدرن و لوکسی دارد که از امکاناتی مانند گرمکن صندلی راننده و سرنشین، سیستم پخش DVD مجهز به ۶ بلندگو، فضای داخل مدرن با چرم طبیعی NAPPA، رادارهای جلو، جانبی، پشت، دوربین۳۶۰ و غیره بهره می برد.

این خودرو مجهز به پیشرانه ۲۰۰۰ سی سی چهار سیلندر توربو شارژ است که توانایی تولید 222 اسب بخار را داشته که این نیرو توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به چهار چرخ منتقل می شود.

یکی از مهمترین شاخصه های رکسون جی 4 ساخت بدنه و شاسی چهارلایه مستقل آن از فولاد است. همچنین سازندگان این خودرو در زمینه ایمنی با بکارگیری 9 کیسه هوا( ایربگ) در ۱۳ نقطه، سیستم ضد واژگونی، ترمز اضطراری و انواع سیستم های ایمنی فعال و غیره فعال توانسته اند از موسسه معتبر Korean_NCAP ر۵ستاره ایمنی را دیافت کنند.

درست است که تویوتا لندکروز و یا پرادو حرف هایی برای گفتن دارند اما این خودروها هم اکنون و آن هم در نوع دست دوم برچسب قیمتی 600 تا 750 میلیون تومانی را به خود می بیند که این رقم در مقابل قیمت حدود زیر ۳۵۰ میلیون تومانی رکستون G4 با این قابلیت ها و تکنولوژی تا 2.5 برابر خواهد بود.
اگر به دنبال خودرویی لوکس بزرگ با قابلیت آفرود واقعی و تکنولوژی روز می باشید رکستون G4 می تواند انتخاب خوب و مناسبی باشد. پس به امپراطور کره ای سلام کنیم.
منبع : asriran - carscoopse
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.