ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!

پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت مشترک سایپا و سیتروئن در ایران به طور رسمی معرفی شدند و حال باید به به زودی شاهد ورود خودروهای جدید این شرکت در ایران باشیم.
پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!
پس از خرید بخشی از شرکت سایپای کاشان از سوی سیتروئن و سرمایه گذاری رسمی این شرکت در ایران اکنون اعضای هیان مدیره و مدیر عامل شرکت نیز مشخص شدند.

اعضای هیات مدیره شامل 3 عضو خارجی از سوی سیتروئن و 3 عضو ایرانی از سوی شرکت سایپا است و بر اساس گزارش های رسیده مدیرعامل این مجموعه نیز که فردی ایرانی است معرفی شد.

اولین خودرویی که از سوی این شرکت به بازار ایران عرضه می شود آخرین نسل از سیترون C 4 است که در تابستان سال جاری وارد بازار خواهد شد. و پیش بینی می شود تا محصول دوم آن نیز بنام سیتروئن C3 در اوایل سال 2018 میلادی روانه شود.
پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!
سیتروئن C4 چه خودرویی است؟

سیتروئن C4 در کلاس خودروهای سدان قرار می‌گیرد، از طراحی بسیار زیبا و جذابی بهره می‌برد و به پیشرانه‌ی قدرتمندی مجهز شده است؛ پیشرانه‌ی توربویی به حجم ۱۶۰۰ سی‌سی که قادر به تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

این خودرو به تجهیزات ایمنی و رفاهی متنوعی نیز مجهز شده است. از بین تجهیزات ایمنی C4 می‌توان به ترمز ضد قفل ABS، کنترل کشش، ترمز اضطراری EBA، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP و کروز کنترل اشاره کرد، ضمن آنکه چهار کیسه‌ی هوا برای سرنشین‌های جلو و بخش جانبی خودرو در نظر گرفته شده است.
پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!پس از پژو 2008؛ سیتروئن C4 نیز وارد بازار ایران می شود!
آلبوم عکس
CITROëN C4 CACTUS :
(19) تصاویر Citroën C4 Cactus
(18) تصاویر Citroën C4 Cactus
(17) تصاویر Citroën C4 Cactus
(16) تصاویر Citroën C4 Cactus
(15) تصاویر Citroën C4 Cactus
(14) تصاویر Citroën C4 Cactus
ادامه
منبع : caradvice.com.au - citroen.co.uk - asriran.com - saipanews.com
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.