ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت لوکس ترین محصول چری در ایران اعلام شد

قیمت لوکس ترین محصول چری در ایران اعلام شدقیمت چری تیگو ۷ مدل اکسلنت ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل لاکچری ۱۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شد.
آلبوم عکس
CHERY TIGGO 7 :
چری تیگو 7 پرو جدید 2#
فیس لیفت چری تیگو 7 جدید 3#
فیس لیفت چری تیگو 7 جدید 2#
فیس لیفت چری تیگو 7 جدید 1#
تصاویر رونمایی از شاسی بلند چری تیگو 7 در ایران #5
تصاویر رونمایی از شاسی بلند چری تیگو 7 در ایران #4
ادامه
طراحی تیگو 7 توسط جیمز هوپ انجام شده که برخلاف سایر خودروهای چینی کمتر یادآور خودروهای دیگر است و دارای هویت مستقل و بر مبنای کانسپت معروف TX چری ساخته شده است است؛ اما همچنان با نگاه به طراحی عقب تیگو 7 به یاد هیوندای توسان می افتیم. چراغ های عقب نیز تداعی کننده چراغ های نسل جدید کیا اسپورتیج است. طراحی این خودرو به صورتی است که در عین لوکس بودن، چهره ای اسپرت و تهاجمی دارد. استفاده از خطوط تیز در طراحی تیگو 7 به شکل جذابی از چراغ عقب شروع شده و تا انتهای در جلو و راهنمای نصب شده ادامه پیدا می کند به خشن تر شدن این خودرو کمک کرده است.

ترکیب دو رنگ در فضای داخلی این خودرو، اولین نکته ای است که با سوارشدن نظر شما را جلب می کند. مواد استفاده شده در اتاق این خودرو در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
مواد به کار رفته در داشبورد و راحتی صندلی ها، ابعاد گنجایش اتاق، نمایشگر 9 اینچی با دوربین 360 درجه به موقعیت خودرو را از نمای بالا نشان می دهد، جوی استیک تزئینی در نزدیکی دنده خودرو و کلیدهای اطراف آن که برای فعال سازی گرم کن صندلی ها به کار می رود و دکمه استارت/استاپ که در کنار دسته دنده تعبیه شده سایر مواردی است که با ورود به تیگو 7 نظر شما را جلب می کند. صندلی های این خودرو از راحتی قابل قبولی برخوردار هستند. سرنشینان عقب به دلیل نوع طراحی و شیب سقف با کمبود فضای کافی در بالای سر مواجه می شوند.

با فشاردادن دکمه استارت صدای زیادی از موتور به داخل اتاق نمی آید. حرکت می کنیم و به لطف پیشرانه 1.5 لیتری توربو به همراه جعبه دنده ضریب متغیر و همچنین با توجه به DCT بودن گیربکس از شتاب اولیه مناسبی برخوردار است. در زمان شتاب گیری صدار موتور کمتر از آن چیزی است که توقع داشتیم اما با بالا رفتن دور موتور صداهایی به گوش می رسد. عملکرد خوب موتور و هماهنگی جعبه دنده مناسب است. تیگو 7 دارای توان کششی قابل قبول و در پیچ های تند و سرعت بالا پایداری فراتر از انتظار دارد. این خودرو مجهز به سیستم ABS است که به همراه انواع سیستم های کمک ترمز، عملکردی منطقی دارد. البته حسی که در زمان ترمز گرفتن به راننده منقل می شود مطلوب نیست و در سرعت زیر 100 کیلومتر خودرو اندکی روی زمین کشیده می شود. سیستم تعلیق کمی خشک و در محور عقب مقداری از ضربه را به کابین منتقل می کند. شاید عملکرد متوسط سیستم ترمز و خشکی سیستم تعلیق بارزترین نکات منفی است که می توان به تیگو 7 نسبت داد.
تیگو 7 دارای امکانات ایمنی و رفاهی مانند سقف پانارومیک برقی، دوربین 360 درجه، کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای، سیستم ضد سرقت، دوربین دید عقب، سنسور پارک عقب و جلو، کروز کنترل، سنسور باران، مانیتور 9 اینچی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، گرم کن صندلی، تنظیم برقی راننده، 6 عدد بلندگو و ... است. قیمت این خودرو در حدود 130 میلیون تومان است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.