ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پر فروش‌ترین برند لاستیک سازی جهان به ایران آمد

پر فروش‌ترین برند لاستیک سازی جهان به ایران آمدشرکت آرین تایر پویا، زیر مجموعه شرکت آرین سرمایه است که در کنار برندهای DS، میتسوبیشی، کامیونت JAC و ماشین آلات راهسازی HITACHI، پنجمین عضو شرکت آرین سرمایه به حساب می‌آید.

تا به امروز محصولات این برند ژاپنی، به صورت قاچاق وارد کشور شده و به همین دلیل از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود. از این پس اما محصولات بریجستون موجود در بازار، مطابق با شرایط آب و هوایی ایران و سازگار با روسازی جاده‌ها و به سفارش ایران تولید می‌شوند. شرکت بریجستون با قدمت 86 سال، در 9 سال اخیر به عنوان پر فروش‌ترین برند تایر جهان شناخته شده است.

سالانه 22 میلیون حلقه لاستیک در داخل ایران مصرف می‌شود که از این تعداد 14 میلیون حلقه در داخل کشور تولید شده و مابقی وارد می‌شود. شرکت آرین تایر قصد دارد سالانه 1 میلیون حلقه لاستیک از انواع مدل‌های بریجستون مانند DUELERER، POTENZA، TURANZA و ECOPIA را به همراه دو زیرمجموعه ارزان قیمت این برند ژاپنی یعنی فایراستون و دیتون، به کشور وارد کند.

به دلیل بالاتر بودن قیمت برند بریجستون از سایر رقبا، تمرکز این شرکت برای واردات تایر، سایز 15 اینچ به بالا است، همچنین تایرهای خودروهای آفرود نیز به زودی به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد. تا به امروز 60 مدل از محصولات بریجستون، مجوز واردات را اخذ کرده‌اند و 30 مدل دیگر، در حال گرفتن استاندارد و جواز برای ورود به کشور هستند. برند فایراساتون، زیر مجموعه بریجستون با رنج متوسط قیمتی و برند دیتون زیر مجموعه ارزان قیمت این برند ژاپنی محسوب می‌شوند.

بنابر اعلام شرکت آرین تایر پویا،این شرکت در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید محصولات بریجستون در داخل کشور ندارد. همچنین این تایر روی دو مدل میتسوبیشی ASX و میراژ، که از محصولات شرکت آرین موتور هستند قرار دارد. شرکت آرین تایر پویا، تایرهای بریجستون را 5 سال گارانتی کرده و در سراسر ایران نمایندگی‌های متعددی را برای فروش محصولات و خدمات به مشتریان در نظر گرفته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.