ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تویوتا بهترین برند خودروسازی سال 2017 لقب گرفت

تویوتا بهترین برند خودروسازی سال 2017 لقب گرفتبنا بر گزارش 2017 سازمان بهترین برندهای جهانی "اینتربرند" 2017، تویویا به عنوان پرارزش‌ترین برند خودروساز جهان تخت گاز می‌راند و در این مسابقه رالی با مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و رقابتی تنگاتنگ دارد.

در میان 100 برند ارزشمند جهان، تسلط رده‌های برتر همچنان با دنیای تکنولوژی و فناوری است. اپل، مایکروسافت و گوگل بالاترین پله‌های این جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

تویوتا در رده هفتم این جدول قرار گرفته و مرسدس نیز نسبت به گزارش قبلی به پله نهم سر خورده است.تویوتا بهترین برند خودروسازی سال 2017 لقب گرفت
بی‌ام‌و نیز به عنوان یکی از دستان لوکس آلمان‌ها در رده سیزدهم این چارت قرار گرفته است و هوندا ژاپن هفت پله پائین‌تر به خوبی مانور می‌دهد.

دیگر کمپانی‌های خودروساز که در رده 50 رده برتر قرار می‌گیرند، شامل فورد (جایگاه 33)، هیوندایی (35)، آئودی (38)، نیسان (39)، ولوو (39)، فلکس واگن (40) و پورشه (48) می‌شود.


اما اگر به زیر رده 50 در این جدول نگاه کنیم، در رده 69 برند کره‌ای کیا و در جایگاه 73 برند لندروور را میبینیم.

مینی در جایگاه (78)، فراری در رده (88) و تسلا رتبه (98) را به خود اختصاص داده‌اند. نکته جالب این گزارش ورود فراری برای اولین بار به لیست صد برند ارزشمند جهان در گزارش اینتربرند است.

با وجود قرارگرفتن تویوتا در رده هفتم برترین برندهای جهان، ارزش این برند در سال 2017 در مقایسه با گزارش قبلی حدود 6 درصد کاهش یافته و مرسدس بنز نیز کاهش ده ‌درصدی را از خود نشان می‌دهد.

اما در مقابل خودروسازانی مانند لندروور (بیش از 7 درصد)، کیا و پورشه (حدود 6 درصد) ارزش برند خود را تقویت کرده و افزایش داده‌اند.

در میان برندهای جهانی، بیشترین میزان رشد ارزش برند به فیسبوک (بیش از 48 درصد) و آمازون (29درصد) و آدیداس (17 درصد) تعلق می‌گیرد.
تویوتا بهترین برند خودروسازی سال 2017 لقب گرفت
منبع : asriran.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.