ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرکت BMW برای اولین بار به نمایشگاه خودرو اصفهان می رود + علت عدم حضور ایران خودرو و سایپا

شرکت BMW برای اولین بار به نمایشگاه خودرو اصفهان می رود + علت عدم حضور ایران خودرو و سایپامسئول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با بیان اینکه برای نخستین بار شرکت BMW در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور پیدا کرد، گفت: در این نمایشگاه از ۲ خودرو جدید خود نیز رونمایی می‌کند.
مصطفی کاشانی عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که چرا ایران‌خودرو و سایپا در نمایشگاه خودرو امسال حضور ندارند، اظهار داشت: پیش از شروع نمایشگاه به ایران‌خودرو و سایپا نامه رسمی ارائه شد و این دو شرکت با توجه به اینکه امسال محصول جدیدی عرضه نکرده بودند عدم حضور خود در این نمایشگاه را اعلام کردند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی بی ام دبلیو (BMW) + تاریخچه

وی افزود: امسال دوازدهمین سال برگزاری نمایشگاه خودرو در اصفهان است و امسال دومین دوره‌ای است که نمایشگاه فارغ از نمایشگاه قطعات برگزار می‌شود، نمایشگاه امسال با حضور 13 شرکت خارجی برگزار می‌شود که ویژگی‌های خاص خود را دارد.

مسئول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با اشاره به حضور شرکت آلمانی BMW خاطرنشان کرد: پرشیا خودرو نمایندگی شرکت آلمانی BMW امسال برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو به صورت رسمی شرکت می‌کند که این افتخار نصیب نمایشگاه اصفهان شده است، البته نمایندگی این شرکت آلمانی در 2 خودرو تولید سال جدید میلادی با نام‌های Z4 و X1 رونمایی می‌کند.

وی با اشاره به رونمایی چندین خودرو جدید از سوی شرکت‌های مختلف در نمایشگاه خودرو اصفهان تصریح کرد: شرکت هوندا امروز از خودرو ادیسه رونمایی می‌کند، و فردا نیز علاوه بر شرکت BMW شرکت هاوال نیز از دو خودرو H9 و H6 خود رونمایی می‌کند.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که چرا شرکت‌های خارجی نمایشگاه خودرو اصفهان را برای رونمایی محصولات جدید خود انتخاب کرده‌اند، بیان کرد: زمان نمایشگاه از نظر تاریخ میلادی بسیار مناسب بوده، به این دلیل که نمایشگاه پس از تعطیلات سال نو میلادی است و شرکت‌ها محصولات جدید خود را رونمایی می‌کنند، البته از طرفی دیگر 72 درصد خودروسازی کشور در اصفهان است.

وی گفت: اصفهان به دلیل حضور در مرکز کشور ظرفیت بسیار عظیمی را در خود جای داده است و در نمایشگاه سال گذشته با توجه به وجود کیفیت مطلوب در برگزاری نمایشگاه شاهد حضور 124 هزار بازدید کننده بودیم و امسال نیز با توجه به حضور شرکت‌های قدرتمند جهان پیش‌بینی می‌شود آمار بازدیدکنندگان حدود 180 الی 210 هزار نفر باشد.

مسئول برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان با اشاره به طرح در اختیار گذاری خودرو به بازدیدکنندگان اظهار داشت: برخی از شرکت‌های خودروسازی حاضر در نمایشگاه طرحی را قرار داده‌اند که بر اساس این طرح بازدیدکنندگان می‌توانند در طرح استفاده از خودرو ثبت‌نام کرده و روز بعد در فضای باز نمایشگاه با خودرو مدنظر خود رانندگی کرده تا بتواند ملاک‌های خود را برای خرید خودرو موردسنجش قرار دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا با توجه به دوران پساتحریم از برخی شرکت‌های بزرگ دنیا که تمایل به همکاری با ایران دارند دعوت نشده، افزود: تا زمانی که برخی از مجوزها و قوانین دست‌وپا گیر در عرصه صنعت خودرو وجود دارد حضور چنین شرکت‌هایی کمی مشکل است البته باید دانست که حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه هم برای آن‌ها و هم برای ما سود دارد.

نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور 13 شرکت خارجی در محل نمایشگاه‌های پل شهرستان اصفهان برگزار می‌شود، این نمایشگاه از تاریخ 28 بهمن الی اول اسفند دائر است.
منبع : tasnimnews.ir
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.