ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 بدون آلمانی ها برگزار می شود

نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 بدون آلمانی ها برگزار می شودبعد از مرسدس-بنز و ب‌ام‌و، آئودی هم هفته پیش اعلام کرد در نمایشگاه سال آینده دیترویت شرکت نخواهد کرد. این شرکت در اطلاعیه‌ای گفت حضورش در هر نمایشگاه را به صورت موردی بررسی می‌کند و با توجه زمان رونمایی از مدل‌های جدید و میزان ارتباط با مردم و رسانه‌ها به این نتیجه رسیده که به دیترویت نرود.

پیش از سه خودروساز آلمانی، مزدا، مینی، ولوو، پورشه، میتسوبیشی، جگوار-لندروور هم در سال‌های اخیر در نمایشگاه دیترویت غایب بودند.
معرفی کامل شرکت خودروسازی آئودی (Audi)
نمایشگاه خودروی دیترویت با نمایشگاه محصولات الکتریکی لاس‌وگاس هم‌زمان است و خودروسازان در چند سال گذشته ترجیح می‌دهند محصولات و فن‌آوری‌های خود را در لاس‌وگاس نمایش دهند. هزینه زیاد و زمستان سرد دیترویت هم باعث شده استقبال از نمایشگاه کمتر شود. برگزارکنندگان نمایشگاه دیترویت می‌خواهند برگزاری نمایشگاه را به پاییز منتقل کنند.

از سوی دیگر با گسترش شبکه‌های اجتماعی، علاقه خودروسازان به نمایشگاه‌های خودرو کمتر شده است. خودروسازان ناگزیرند در محدوده زمانی کوتاه نمایشگاه برای جلب توجه خبرنگاران و مردم با یکدیگر به شدت رقابت کنند. در حالی که آنها اکنون می‌توانند با کمک شبکه‌های اجتماعی در هر موقع از سال با هزینه‌ای کمتر، با مشتریان و مردم در ارتباط باشند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.