ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

امکانات شاسی بلند جدید نیسان ایکس تریل 2018

امکانات شاسی بلند جدید نیسان ایکس تریل 2018نیسان ایکس تریل‌ مدل 2018 با امکانات جدید و البته اندکی تغییرات در ظاهر رونمایی شد.

اولین تغییرات در این خودرو از ظاهر آن شروع می‌شود. ایکس تریل‌های جدید به جلو پنجره‌های موج‌دار V شکل مجهز شده‌اند و از ضربه‌گیرهای جدیدی بهره می‌برند. چراغ‌ها نیز در این خودرو مورد بازطراحی و تجدید نظر قرار گرفته‌ و از نوع خوشه‌ای DRLs به شکل بومرنگی هستند.

ارتقاء ایکس تریل‌های تهاجمی 2018 با فناوری‌ نیمه خودران

در نمای عقب نیز سپرها مورد بازطراحی قرار گرفته و کروم یکی از جزئیات این بخش محسوب می‌شود که در کنار چراغ‌های تمام LED در عقب، خودرو جذابتر به نظر می‌رسد. امکانات شاسی بلند جدید نیسان ایکس تریل 2018
خودروهای جدید در 4 رنگ متفاوت و با چرخ‌های 17 و 18 اینچی ارائه خواهند شد.

فضای درونی خودرو نیز دستخوش تغییر شده است. فرمان این خودرو اسپورت‌تر طراحی شده که نمونه مشابهی از آن را پیشتر در مدل‌های جدید میکرا شاهد بودیم. چرم به کار رفته در کابین نیز در دو طیف مشکی رنگ ارائه می‌شود. مجموعه‌های کابین نیز مورد بازطراحی قرار گرفته و فضای محفظه بار در نسخه 5 صندلی افزایش نشان می‌دهد.

نیسان‌های جدید ایکس تریل در سال 2018 با فناوری نیمه خودکار پروپایلت ارائه خواهد شد. این فناوری قادر به کنترل خودکار فرمان، شتاب و ترمز در یک لاین از بزرگراه‌ خواهد بود.
امکانات شاسی بلند جدید نیسان ایکس تریل 2018
از دیگر سامانه‌های کمک راننده در این خودرو می‌توان به ترمز هوشمند در مواقع اضطراری، سامانه تشخیص عابر پیاده و سامانه هشدار ترافیکی در هنگام حرکت عقب اشاره کرد.

این خودرو مانند قبل به موتورهای بنزینی و دیزلی 1.6 لیتری و یک نمونه دیزلی 2 لیتری مجهز خواهد شد. این موتورها همچنین با سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی یا یک مدل CVT در فرمت محرک 2 یا 4 چرخ هماهنگ می‌شوند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.