ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اولین خودروی چینی با برندی جدید وارد بازار آمریکا می شود

اولین خودروی چینی با برندی جدید وارد بازار آمریکا می شودلینک اند کو LINK & CO جدید‌ترین نشان متولد شده در جهان خودروسازی است. برندی که بطور مشترک توسط ولوو سوئد و شرکت جیلی چین شکل گرفته و قرار است اولین خودروی چینی باشد که وارد بازار آمریکا و اروپا می‌شود.

اولین محصول این برند جدید «۰۱» نام دارد. آلیان وایسر قائم مقام این شرکت به اتو کانال گفته است شروع عرضه این محصول در بازار چین خواهد بود ولی بعد از مدتی این محصول را به آمریکا و اروپا صادر خواهیم کرد.

تا کنون خودروهای چینی موفق به ورود به بازار اروپای غربی و آمریکای شمالی نبوده‌اند و اگر این برند موفق به ورود به این بازار شود چالش جدید برای خودرو سازان غربی ایجاد خواهد شد.

این خودرو بر اساس پلتفرم Volvo XC40 compact SUV طراحی شده است و توسط شرکت CEVT (China Euro Vehicle Technology) توسعه داده می شود. این خودرو در دو تیپ 1.5 لیتری 3 سیلندر و 2.0 لیتری چهار سیلندر به بازار عرضه می شود.
آلبوم عکس
LYNK CO :
Lynk & Co 01 2018 exterior #20
Lynk & Co 01 2018 interior #19
Lynk & Co 01 2018 interior #18
Lynk & Co 01 2018 interior #17
Lynk & Co 01 2018 interior #16
Lynk & Co 01 2018 interior #15
ادامه
بزرگ‌ترین مشکل کنونی خودرو سازان چینی در ورود به بازار اروپا، استانداردهای پایه بخصوص استانداردهای ایمنی است. اما پایه فنی خودروهای این برند جدید روی جدید‌ترین محصولات شرکت ولوو خواهد بود. شرکت ولوو هم در جهان به ایمنی بالا شهره است. چینی‌ها امید دارند با اتکا به این تجربیات بتوانند سد ورود به بازارهای اروپا را بشکنند.

شرکت ولوو چند سالی است که به تملک گروه خودروسازی جیلی در آمده است. شرکت خودروسازی جیلی پس از بیوایدی، چری و گریت وال، چهارمین شرکت بزرگ خصوصی چین است.

در گام اول بعد از خرید این شرکت سوئدی توسط جیلی، ولوو موافقت کرد فناوری‌های خودرو‌هایش را با شرکت جیلی به اشتراک بگذارد.

این همکاری شامل پلت‌فرم خودروهای متوسط یا بهبود میزان آلایندگی، تکنولوژی‌های زیربنایی، طراحی داخلی و ایمنی می‌شدند. در گام دوم هم این دو شرکت یک برند جدید را شکل داده‌اند.

خودرو سازان چینی اکثرا با مشکل دانش فنی روبه‌رو هستند. اکثر شرکت‌های چینی به توسعه خودروهای جدید خود بر روی پلت‌فرم‌های قدیمی که یا خریده‌اند یا کپی کرده‌اند می‌پردازند. البته در این میان دو شرکت خودرو سازی شانگهای و جیلی با بقیه در استراتژی متفاوت عمل می‌کنند.

شرکت شانگهای با خرید شرکت‌ «ام جی» بریتانیا و شرکت جیلی با خرید شرکت ولوو سوئد سعی دارند دانش فنی را به‌طور مستقیم از این شرکت‌ها دریافت کنند و روی پلت‌فرم‌های روز این شرکت‌ها محصولات خود را توسعه دهند.

فعلا شرکت جیلی با تاسیس شرکت «لینک-‌اند-کو» یک گام مهم را در توسعه صنعت خودرو سازی چین برداشته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.