ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی شاسی بلند جدید هیوندای کونا مدل 2018 + قیمت و آلبوم عکس

معرفی شاسی بلند جدید هیوندای کونا مدل 2018 + قیمت و آلبوم عکسهیوندای کونا (Hyundai Kona) کاملاً بروز شده مدل 2017، 2018 که یک خودروی شاسی بلند B-segment یعنی کراس‌اوور جمع‌و‌جور شهری می باشد و درون کابینی شبیه به توسان دارد، قرار است با تویوتا CHR و هوندا HRV به رقابت بپردازد. هیوندای کونا در ابتدا در بازار کره جنوبی با دو رنگ بدنه عرضه می‌شود و سپس در ابتدای سال 2018 میلادی در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد.

طراحی بدنه هیوندای کونا کاملاً عضلانی است و چراغ‌های LED و نوع طراحی جلو پنجره این خودرو نشان از امضای جدید هیوندای است. هیوندای با این طراحی قصد دارد تا نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کند و در داخل و خارج از خودرو با یک طراحی پویا و مدرن روبرو هستیم.

هیوندای سعی کرده تا برای جذب مخاطبان جوان خود از گجت‌های مختلفی در خودرو استفاده کند و جدیدترین تکنولوژی‌ها را در کونا استفاده کرده است. به طور مثال سیستم‌های Android Auto و Apple CarPlay روی سیستم مولتی مدیا نصب شده که می‌تواند 5، 7 و یا 8 اینچی باشد. همچنین سیستم شارژ بدون سیم گوشی‌های هوشمند نیز روی هیوندای کونا قابل نصب است.
سیستم HUD روی هیوندای کونا همانند خودروهای دی اس 5 و یا رنو تالیسمان است که روی یک صفحه جداگانه روی داشبورد جلویی غربیلک فرمان نشان داده می‌شود و در زمانی که این سیستم خاموش باشد، شیشه مربوطه که اطلاعات روی آن نمایش داده می‌شود به پایین جمع می‌شود.

سیستم‌های کنترلی بسیار مناسبی روی هیوندای کونا نصب شده که می‌توانیم به سیستم ترمز پیشگیری از تصادف، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار نقطه کور و یا سیستم تشخیص وجود شیء در محیط عقب خودرو اشاره کنیم.

ابعاد شاسی بلند هیوندای کونا (Hyundai Kona)
هیوندای کونا روی پلتفرم جدید این شرکت پیاده‌سازی شده که کیا استونیک هم از همین پلتفرم استفاده کرده است. کونا دقیقاً 4165 میلیمتر طول، 1800 میلیمتر عرض و 1550 میلیمتر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن 2600 میلیمتر است. در ساخت هیوندای کونا طوری عمل شده که با بهینه شدن طراحی سیستم اگزوز و سیستم چهارچرخ متحرک، بیشترین فضای پا و موقعیت نشستن سرنشینان عقب بوجود آید.

در مورد مشخصات موتوری، کونا با پیشرانه 1.0 لیتری که می‌تواند حداکثر 149 اسب بخار و 179 نیوتن متر گشتاور را تولید کند و در این مدل یک گیربکس 6 سرعته خودکار روی آن نصب شده است.
آلبوم عکس
HYUNDAI KONA :
هیوندای کونا مدل 2018 نسخه آیرون من #11
هیوندای کونا مدل 2018 نسخه مرد آهنی #9
هیوندای کونا مدل 2018 #8
هیوندای کونا مدل 2018 نسخه مرد آهنی #7
هیوندای کونا مدل 2018 نسخه استاندارد #6
هیوندای کونا مدل 2018 نسخه استاندارد #5
ادامه
هیوندای کونا البته به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ نیز مجهز می‌شود که می‌تواند حداکثر 177 اسب بخار و 265 نیوتن متر را تولید کند که در این مدل یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه روی آن نصب خواهد شد. شتاب صفر تا صد این مدل 7.7 ثانیه خواهد بود و می‌تواند به حداکثر سرعت 210 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

البته هیوندای برای بازار اروپا که همیشه به دنبال پیشرانه‌های کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر هستند، یک مدل 1 لیتری دیزلی توربوشارژ نیز در نظر گرفته که در حقیقت یک موتور سه سیلندری است و روی آن یک گیربکس 6 سرعته دستی نیز نصب شده است. هیوندای کونا با این پیشرانه کوچک اقتصادی می‌تواند 120 اسب بخار را تولید کند و برای رسیدن به مرز 100 کیلومتر در ساعت به 12 ثانیه زمان نیاز دارد.

همچنین یک نسخه جالب از کونا به نام Iron Man نیز عرضه خواهد شد، تصویر آن در ابتدای این صفحه نیز آمده است، این نسخه 40 میلیمتر عریض‌تر است و چراغ‌های LED نصب شده روی آن متفاوت است. همچنین در نقاط مختلف خودرو از رنگ‌های قرمز و طلایی همانند فیلم Iron Man استفاده شده است. رینگ‌های نصب شده روی این نسخه از کونا 19 اینچی هستند که وسط رینگ‌ها علامت فیلم Iron Man نقش بسته است.

قیمت احتمالی هیوندای کونا؟
این خودرو قرار است نوامبر 2017 یعنی دو ماه ماند به سال جدید میلادی به بازار جهانی عرضه شود، برخی از مجلات خودرویی قیمت این خودرو را برای مدل 1.0 لیتری 15 هزار پوند /1,285,998,000 تومان (قیمت تبدیل شده) و قیمت مدل 1.6 لیتری را حدود 23 هزار پوند /1,971,944,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تخمین می زنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.