ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برترین خودروهایی که در دیترویت 2018 رونمایی شدند!

برترین خودروهایی که در دیترویت 2018 رونمایی شدند!نمایشگاه خودرو دیترویت که اصلی‌ترین نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی محسوب می‌شود از ۳۰ دی ماه (۲۰ ژانویه) تا تاریخ ۸ بهمن (۲۸ ژانویه) فعال است اما در این نمایشگاه چه محصولات مهمی معرفی شدند؟

فولکس‌واگن با جدیدترین مدل سدان شهری جتا در دیترویت ۲۰۱۸ حضور پیدا کرد. جتا مانندگلف و آئودی A3 از پلت‌فرم MQB فولکس استفاده می‌کند‌. از فناوری و سیستم‌های به کار رفته در این خودرو می‌توان به سیستم ترمز اضطراری، هشدار نقطه‌ کور، کروز کنترل هوشمند و سیستم اینفوتینمنت هماهنگ با کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد.

2019 Kia Telluride
شرکت کیا موتورز کره جنوبی در این نمایشگاه ابتدا شاسی‌بلند تمام عیار خود یعنی کیا تلوراید (2019 Kia Telluride) را معرفی کرد. البته گل سر سبد محصولات کیا در نمایشگاه مدل جدید سراتو بود. در حالی که همچنان شرکت سایپا در ایران مدل ۲۰۰۸ کیا سراتو را به عنوان یک خودرو جدید تولید می‌کند دو نسل بعد از این مدل تولیدی در ایران را کیا در نمایشگاه معرفی کرد.

در کابین این خودرو یک صفحه نمایش ۸ اینچ مجهز به سیستم اینفوتینمنت استفاده شده تا کاربران بتوانند از طریق اندروید اتو یا کارپلی به مالتی مدیای سراتو وصل شوند.

سراتو مدل ۲۰۱۹ از یک جعبه‌دنده‌ی جدید CVT بهره می‌برد. کیا در این محصول خود از یک موتور ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر استفاده کرده تا بتواند حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتون‌متر را تولید کند.

هیوندای متحد کیا موتورز هم در نمایشگاه از محصول جدید خود رونمایی کرد. هیوندای در نمایشگاه دیترویت از مدل ۲۰۱۹ ولوستر N رونمایی کرد. هیوندای ولوستر N قرار است تا آخر امسال به عنوان مدل ۲۰۱۹ در بازار آمریکا به فروش برسد.

هیوندای ولوستر جدید به یک پیشرانه‌ ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ دار مجهز شده است. موتور ۲ لیتری هیوندای ولوستر N می‌تواند حداکثر توان ۲۷۵ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۳ نیوتون‌متر را تولید کند. ولوستر ۲۰۱۹ به یک جعبه‌دنده‌ دستی ۶ سرعته مجهز شده است.
آلبوم عکس
2018 DETROIT AUTO SHOW PICTURES :
وانت قدرتمند شورولت سیلورادو 1500 مدل 2019<br />
2019 Chevrolet Silverado 1500 High Country front view on stage
نمایی بسیار دیدنی از فورد موستانگ مدل 2019<br />
2019 Ford Mustang Bullitt38
مدل مفهومی و کراس‌اوور لیمیتلس لکسوس LF-1<br />
Lexus LF 1 Limitless concept front view
دوج رم 1500 لیمیتد مدل 2019<br />
2019 Ram 1500 Limited 10
دوج رم 1500 ریبل مدل 2019<br />
2019 Ram 1500 Rebel 03
مدل پروتوتایپ RDX آکیورا 2019<br />
2019 Acura RDX Prototype front side view on stage
ادامه
فولکس در مدل ۲۰۱۹ جتا از یک پیشرانه‌ی ۱٫۴ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۹ نیوتون‌متر استفاده کرده است. قیمت پایه‌ فولکس جتا از ۱۸ هزار ۵۰۰ دلار شروع می‌شود..برترین خودروهایی که در دیترویت 2018 رونمایی شدند!
فورد در نمایشگاه دیترویت، از مدل ویژه‌بولیت رونمایی کند. در سال ۱۹۶۸ استیو مکویین در فیلم Bullit با فورد موستانگ سبز رنگ سبب شهرت دو چندان موستانگ شد. فورد موستانگ GT فست‌بک مدل ۶۸ در فیلم به یک موتور قدرتمند ۸ سیلندر وی شکل مجهز شده بود؛ قلب تپنده‌ای که قدرت ۳۲۵ اسب‌بخاری تولید می‌کرد. حالا پس از نیم قرن از فیلم Bullit و موستانگ ۶۸ فست‌بک، فورد به مناسبت سالگرد ۵۰ سالگی با مدل ۲۰۱۹ در نمایشگاه دیترویت حاضر شده است. موتور هشت سیلندر این مدل با حجم ۵ لیتر حداکثر توان ۴۷۵ اسب‌بخار را تولید میکند.
رونمایی از فورد موستانگ بولیت 2019 در نمایشگاه خودروی دیترویت را تماشا کنید
فورد البته در نمایشگاه مانند همیشه از یک وانت قدرتمند هم رونمایی کرد. در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸، فورد از وانت رنجر رونمایی کرد. رنجر ۲۰۱۹ از زبان طراحی جدید و به روزاستفاده میکند و ظاهر خشنی دارد.

فورد در جدیدترین مدل رنجر از موتور ۴ سیلندر ۲٫۳ لیتری توربوشارژ با قدرت۳۱۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۴ نیوتون متری استفاده میکند. در این خودرو از جعبه‌دنده‌ ۱۰ سرعته‌ استفاده شده است .فورد رنجر ۲۰۱۹ در دو مدل، دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل با نام‌های FX2 و FX4 به بازار عرضه می‌شود.

در مقابل این محصول فورد، شورولت هم وانت جدید خود را رونمایی کرد. در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۸، فورد با مدل جدید رنجر حاضر شد. سیلورادو نام یکی از سری محصولات شرکت شورولت است که از سال ۱۹۹۸ تولید می‌شود.

این وانت از موتور شش سیلندر خطی ۳ لیتری و دو موتور ۸ سیلندر خورجینی در حجم‌‌های ۵ و ۶ لیتری استفاده می‌کند.

در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸، تویوتا از یک خودرو کانسپت رونمایی کرده این محصول تویوتا FT-4X نام دارد و خودرویی است که از اف جی کروز بزرگتر خواهد بود.
منبع : / نویسنده : جواد عسگری
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.