ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

معرفی سدان لوکس آکیورا TLX مدل 2018 + آلبوم عکس

معرفی سدان لوکس آکیورا TLX مدل 2018 + آلبوم عکسپس از ارائه مدل جدید و تازه وارد آکورا MDX 2017، بخش لوکس هوندا مشغول نمایش سدان سایز متوسط TLX تازه خود است.

آکیورا تی‌اس‌اکس (Acura TSX) در کلاس خودروهای سایز متوسط لوکس سدان قرار دارد که از سال 2003 در ژاپن تولید می شود. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به دو صورت خودکار و دستی است.

از آنجایی که بر روی این ماشین تغییرات تازه ای صورت گرفته است، آکورا TLX جدید در قسمت های جلویی و عقب دارای به روزرسانی های جدیدی می باشد. چشمگیرترین تغییر، دماغه این مدل است، در جایی که TLX جلوپنجره منحصر به فرد این شرکت را دارا است. اینبار طراحی آن به صورت الماس پنج ضلعی است.

در بخش داخلی، مهمترین تغییر تجهیزات تکنولوژی موجود بر روی آکورا TLX است. همراه با مجموعه ایمنی AcuraWatch و تجهیزات رانندگی نیمه خودران، مدل جدید TLX همچنین استفاده از صفحه نمایش های جدید شروع شده است و سازگاری هایی با Android Auto و Apple CarPlay نیز دارد.

متاسفانه، هیچ مدل هیبریدی TLX (تاکنون) وجود ندارد، اما خبر خوب این است که این مدل V6 یک نسخه A-Spec نیمه اسپرت جدید خواهد گرفت. موجود در هر دو نسخه های FWD یا SH-AWD، مدل A-Spec شامل هر دوی بهبودهای کارایی و بصری می باشد. مدل های A-Spec در دو نسخه ۲.۴ لیتر ۲۰۶ اسب بخاری و ۳و۵ لیتر ۲۹۰ اسب بخاری موجود است.

به صورت انحصاری، رینگ های A-Spec 19 اینچی با تایرهایی با کارایی بالا و پهن تر پوشیده شده است. آکورا TLX A-Spec نیز همچنین ظاهر خشن تری را دارد و مدل های SH-AWD یک نوار و رشته های تثبیت کننده عقب مستحکم دریافت کرده اند. مدل A-Spec می تواند به لطف رینگ های ذکر شده در بالا، یک کیت بدنه خشن، جلاهای اگزوز منحصر به فرد و یک اسپویلر سرپوش برجسته شده است. در بخش داخلی، این ماشین مجهز به یک فرمان خوش استیل، روکش ها صندلی آلکانترا، جزئیات زینتی آلومینیومی و صندلی های اسپرت کاملا تقویت شده می باشد.

مهم ترین تغییر در این مدل به روز شده جلوپنجره جدید آن است که به تدریج در خط تولید آکورا توسعه می یابد. این جلوپنجره به خوبی در این سدان جای گرفته و ظاهری بهتر به آن داده است. سپری جدید، چراغ های جلوی Jewel Eye شیک، رینگ های 17 اینچی، کاپوتی بهتر و گلگیرهای جدید تغییرات بدنه این خودرو را کامل می کنند.

آکورا TLX مدل 2018 در ماه ژوئن به فروش رفته و قیمت آن قبل از این زمان اعلام خواهد شد.
معرفی سدان لوکس آکیورا TLX مدل 2018 + آلبوم عکس
TLX در سه نسخه شامل مدل پایه دیفرانسیل جلو با موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر، مدلی با موتور 3.5 لیتری V6 و مدل کاملا جدید V6 A-Spec عرضه می شود که با ساختار دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال موجود است. به نظر می رسد تمام موتورهای این خودرو مشابه قبل هستند و احتمالا نسخه چهار سیلندر آن قدرت 206 اسب بخار و گشتاور 182 فوت پوند و نسخه V6 آن قدرت 290 اسب بخار و گشتاور 267 فوت پوند تولید می کنند.

نسخه جدید A-Spec این خودرو متمرکز بر عملکرد بوده و دارای ظاهری منحصر به فرد است. از اصلاحات این مدل می توان به رینگ های آلیاژی 19 اینچی تیره شده، چراغ های مه شکن LED، رکاب های کناری برجسته تر، ساختار اگزوز دوگانه، سیستم تعلیق اسپرت تر با ساختار دمپرهای تهاجمی تر و فرمان تیون شده اشاره کرد.
آلبوم عکس
ACURA TLX 2018 :
آکورا TLX مدل 2018 #13
آکورا TLX مدل 2018 #12
آکورا TLX مدل 2018 #12
آکورا TLX مدل 2018 #11
آکورا TLX مدل 2018 #10
آکورا TLX مدل 2018 #9
ادامه
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.