ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی شاسی بلند USSV راینو XT + ویدیو و آلبوم عکس

معرفی شاسی بلند USSV راینو XT + ویدیو و آلبوم عکسشاسی بلند قدرتمند USSV Rhino XT، راینو که به فارسی کرگدن ترجمه می شود، را می توان یک خودروی زرهی با امکانات رفاهی لوکس نامید. این هیولا که بسیار شبیه هامر و تویوتا اف جی کروزر می باشد از موتور 3.6 لیتر، 24 سوپاپ با توانایی تولید 285 اسب بخار بهره می برد.

گیربکس راینو ایکس تی (Rhino XT) شش سرعته دستی می باشد اما بصورت سفارشی می توان از لذت گیربکس 5 سرعته اتوماتیک نیز بهره برد. 8 اسپیکر قدرتمند به کار رفته در این خودرو نیز نشان دهنده توجه این شرکت به نسل جوان آمریکایی می باشد.
شرکت آمریکایی USSV از جمله فعالان دنیای خودرو است که از همان ابتدا تلاش کرده رویکردی متفاوت از سایرین داشته باشد. هر چند این شرکت را بیشتر باید یک تیونر دانست تا کمپانی خودرو ساز اما به هرترتیب سطح تغییراتی که USSV روی محصولات ارائه شده خود به نمایش گذاشته حکایت از توانمندی های این مجموعه و حتی ظرفیت بالای آن در راستای تولید یک محصول مستقل دارد.
آلبوم عکس
USSV RHINO XT :
شاسی بلند USSV راینو XT مدل 2017 #11
شاسی بلند USSV راینو XT مدل 2017 #10
شاسی بلند USSV راینو XT مدل 2017 #9
شاسی بلند USSV راینو XT مدل 2017 #8
شاسی بلند USSV راینو XT مدل 2017 #7
شاسی بلند USSV راینو XT مدل 2017 #6
ادامه
نکته قابل توجه در رویکرد حرفه ای USSV، توجه این شرکت به تم نظامی و علاقه مهندسان آن به ارائه بروزرسانی هایی است که یک خودرو با ظاهر نظامی را به یک جنگجوی شهری تبدیل می کند. برای مثال محصول راینو ایکس تی این شرکت که با الهام از خودرو هامر H1 و بر پایه جیپ رانگلر آنلیمیتید اصلاح شده ساخته شده ظاهری کاملا نظامی دارد و اتفاقا در جذب مخاطب بسیار موفق عمل کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.