ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رنو زویی Zoe مدل 2017 به تهران آمد!

رنو زویی Zoe مدل 2017 به تهران آمد!رنو زوئی نام یک خودرو الکتریکی پنج در کوچک است که توسط شرکت خودرو سازی رنو ساخته شده است . زوئی دارای یک باتری لیتیوم-یون ۲۲ کیلووات ساعت است که در یک بار شارژ کامل میتواند مسافتی در حدود ۲۱۰ کیلومتر را طی کند. قبلاً رنو خودروهای دیگری تحت عنوان زوئی معرفی کرده بود اولین بار درسال ۲۰۰۵ با عنوان (خودروی شهری زوئی) بعد از آن در سالهای ۲۰۰۹ و۲۰۱۰ در دو مدل متفاوت خودرو الکتریکی تحت عنوان زوئیZ.E به تولید شد. مدل آماده تولید این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو به ۲۰۱۲ در معرض دید عموم قرار گرفت. در دسامبر ۲۰۱۲ تعداد محدودی از این خودرو در فرانسه تحویل مشتری شد. و در سال ۲۰۱۳ تولید انبوه این خودرو آغاز شد

رنو zoe به طور اختصاصی مجهز به طرح شارژر رنو chamelon می باشد که با انواع مختلف سوکت و منبع، همخوان است. zoe می تواند در 30دقیقه، برای رانندگی در مسافت 120 کیلومتر شارژ شود. این اتومبیل، در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش در آمد :رنو زویی Zoe مدل 2017 به تهران آمد!
خودروی الکتریکی رنو زویی تاکنون پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی در اروپا بوده است.

حال، در پنجمین سال از عرضه‌ی این خودرو، ظرفیت باتری مدل ۲۰۱۷ آن به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است و امروز شاهد حضور این مدل در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 بودیم.

باتری جدید زویی ۴۱ کیلووات ساعت ظرفیت دارد که در مقایسه با ظرفیت ۲۲ کیلووات ساعتی نسخه‌های قدیمی‌تر آن پیشرفت بسزایی داشته است. طبق آزمایش‌های استاندارد اروپا، این باتری شعاع حرکتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتری را برای این خودرو فراهم می‌کند.

این شعاع حرکتی در حقیقت دو برابر شعاع حرکتی اولین نسل زویی است که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد و طبق ادعای رنو، زویی بیشترین شعاع حرکتی را، در میان خودروهای الکتریکی پرفروش بازار اروپا، داراست.

علاوه بر ارتقای فضای داخلی و اضافه شدن دو رنگ جدید به لیست رنگ‌های این هاچ‌بک جمع‌وجور، دو نسخه‌ی خاص از آن نیز با نام‌های Edition One و Intens به تولید خواهد رسید. تودوزی نسخه‌ی Edition One از چرم است و در آن از سیستم صوتی Bose استفاده شده است.
آلبوم عکس
NEW 2017 RENAULT ZOE :
رنو زویی مدل 2017 #8
رنو زویی مدل 2017 #7
رنو زویی مدل 2017 #6
رنو زویی مدل 2017 #4
رنو زویی مدل 2017 #3
رنو زویی مدل 2017 #2
ادامه
نسخه‌ی Intens آن نیز از رینگ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی و آینه‌های جانبی تاشوی الکتریکی بهره می‌برد.

در نیمه‌ی اول سال آینده، اپلیکیشن تلفن‌های همراه هوشمند زویی معرفی خواهد شد که بوسیله‌ی آن می‌توانید علاوه بر مدیریت سیستم شارژ از راه دور، از سیستم ناوبری با دقت بالا نیز بهره‌مند شوید.

تمامی زویی‌ها در کارخانه‌ی فلینز رنو، در فرانسه تولید می‌شوند. گزارشات اخیر حاکی از آن است که در آینده برای استفاده‌ی بهتر از ظرفیت‌های این کارخانه، پلت‌فرم نسل بعدی زویی با یک نسخه‌ی نیسان به اشتراک گذاشته می‌شود.

هم‌اکنون، شهروندان فرانسوی امکان سفارش زویی ۲۰۱۷ با باتری ۴۱ کیلووات ساعتی را دارند و موعد تحویل خودروی شهروندان فرانسوی قبل از پایان سال میلادی جاری خواهد بود.
رنو زویی Zoe مدل 2017 به تهران آمد!
رنو زویی در نمایشگاه خودروی تهران / بهمن 1395
رنو زویی Zoe مدل 2017 به تهران آمد!
رنو زویی در نمایشگاه خودروی تهران / بهمن 1395
رنو زویی Zoe مدل 2017 به تهران آمد!
رنو زویی در نمایشگاه خودروی تهران / بهمن 1395
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.