تجربه رانندگی با شاسی بلند رنو کولئوس 2017
همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه خودرو تهران، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران شرایطی را فراهم کرد تا خبرنگاران بتوانند اولین بررسی را از کولئوس جدید داشته باشند. در این برنامه تست تلیسمان هم به عنوان جدیدترین سدان رنو حضور داشت. این برنامه که از ساعت حدود 10:30 صبح آغاز شد تا ساعت 12 به طول انجامید.شاسی بلند رنو کولئوس از اردیبهشت 96 وارد ایران می شود
تبلیغات رنو کولئوس 2017 در چین + مشخصات فنی و ویژگی ها
تحت کنترل راننده باشد. وجود امکانات خوبی چون سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، تودزوی چرم، استارت دکمه ای، نمایشگر RLINK2، دوربین عقب، درب صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، رادار نقطه کور، اتوپارک و... باعث شده تا امروز قیمت 199 میلیون و 500 هزار تومانی این خودرو، رقبای مدعی همچون سانتافه، اوتلندر، نیسان XTRAIL و سورنتو را از گود رقابت خارج کند.رنو کولئوس نسل جدید به موتور 2.5لیتری 171 اسب بخار مجهز است و گیربکس CVT ایکس ترونیک دارد. این خودرو دو دیفرانسیل این بار سایزی متفاوت از گذشته خود به بازار جهانی آمده و رقیب هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، نیسان ایکس تریل، میتسوبیشی اوتلندر و هوندا CR-V می شود. البته که با توجه به مشخصات فنی، برخی ویژگی های اتاق و قیمت در بازار جهانی کولئوس جدید می تواند با تویوتا راو4 هم رقابت کند.
فضای تست به شکلی بود که با توجه به شرایط، بیشتر تست های On Road و اولیه از کولئوس گرفته شد. اکثر خبرنگاران و رانندگان ترجیح دانند که در فضای تست پارامترهایی چون نرمی در کفی، نوع تعویض دنده، هوشمند بودن پدال گاز، پایداری و هندلینگ را مورد بررسی قرار دهند.
نرمی و بی صدا بودن رنو کولئوس در سطح خوب و قابل قبولی است و بدیهی است که نظر هر فردی را به سمت خود می کشاند. طراحی متفاوت این خودرو که الگو گرفته از خط فکری جدید طراحان این شرکت است، تا به امروز توانسته نظر بسیاری را در نگاه اول به سمت خود بشکاند. کیفیت مناسب قطعات داخلی و بیرونی خودرو برای یک کراس اوور 200 میلیون تومانی باعث می شود تا حس خوبی از کیفیت داخل کولئوس به سرنشینان دست دهد.
بعد از چند دور دست گرمی، نوبت آن رسیده بود که حالت ECO خودرو را خاموش کنیم و کمی پرگاز با آن رانندگی کنیم. شتاب مناسب این خودرو برای یک کراس اوور کلاس D واقعا خوب و مناسب است. البته که هیچ وقت با کولئوس شتابگیری با شاسی بلندهای شش سیلندر را به خاطر نمی آورید و دوران خوش آن ها دیگر زنده نمی شود.
نرمی و بی صدا بودن رنو کولئوس در سطح خوب و قابل قبولی است و بدیهی است که نظر هر فردی را به سمت خود می کشاند. طراحی متفاوت این خودرو که الگو گرفته از خط فکری جدید طراحان این شرکت است، تا به امروز توانسته نظر بسیاری را در نگاه اول به سمت خود بشکاند. کیفیت مناسب قطعات داخلی و بیرونی خودرو برای یک کراس اوور 200 میلیون تومانی باعث می شود تا حس خوبی از کیفیت داخل کولئوس به سرنشینان دست دهد.
بعد از چند دور دست گرمی، نوبت آن رسیده بود که حالت ECO خودرو را خاموش کنیم و کمی پرگاز با آن رانندگی کنیم. شتاب مناسب این خودرو برای یک کراس اوور کلاس D واقعا خوب و مناسب است. البته که هیچ وقت با کولئوس شتابگیری با شاسی بلندهای شش سیلندر را به خاطر نمی آورید و دوران خوش آن ها دیگر زنده نمی شود.
بعد از هشت بار مسابقه درگ با هیوندای سانتافه MPi 178 اسب بخار، به طور قطع می توان گفت که شتاب اولیه و ثانویه کولئوس از سانتافه بهتر است. بر خلاف اینکه افراد ماشین باز خودروهای با گیربکس CVT را آنچنان دوست ندارند، ولی باید گفت که گیربکس ایکس ترونیک کولئوس جذابیت خاص خود را دارد. شما می توانید در هنگام تخت گاز رفتم با قابلیت ایکس ترونیک آشنا شوید که مانند یک گیربکس عادی دنده عوض می کند و شتاب خوبی را به شما می دهد.
همچنین با قرار دادن دسته دنده در حالت تیپ ترونیک، می توانید 7 دنده این خودرو را به صورت اختیاری تعویض کنید. تست هندلینگ یا همان فرمان بازی ساده خودمان، چیزی بود که ما را مجذوب کولئوس کرد. این خودرو از نظر هندلینگ در سطح خوب و قابل توجهی قرار دارد و به راحتی می توان گفت که گاهی از برخی رقبا، یک سر و گردن بالاتر است.
همچنین عملکرد دقیق سیستم تقسیم نیرو اتوماتیک چرخ ها و کنترل پایداری الکتریکی باعث می شود تا شرایط اضطراری، کو.لئوس همچنان تحت کنترل راننده باشد. وجود امکانات خوبی چون سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، تودزوی چرم، استارت دکمه ای، نمایشگر RLINK2، دوربین عقب، درب صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، رادار نقطه کور، اتوپارک و... باعث شده تا امروز قیمت 199 میلیون و 500 هزار تومانی این خودرو، رقبای مدعی همچون سانتافه، اوتلندر، نیسان XTRAIL و سورنتو را از گود رقابت خارج کند.
همچنین با قرار دادن دسته دنده در حالت تیپ ترونیک، می توانید 7 دنده این خودرو را به صورت اختیاری تعویض کنید. تست هندلینگ یا همان فرمان بازی ساده خودمان، چیزی بود که ما را مجذوب کولئوس کرد. این خودرو از نظر هندلینگ در سطح خوب و قابل توجهی قرار دارد و به راحتی می توان گفت که گاهی از برخی رقبا، یک سر و گردن بالاتر است.
همچنین عملکرد دقیق سیستم تقسیم نیرو اتوماتیک چرخ ها و کنترل پایداری الکتریکی باعث می شود تا شرایط اضطراری، کو.لئوس همچنان تحت کنترل راننده باشد. وجود امکانات خوبی چون سقف پانارومیک، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، تودزوی چرم، استارت دکمه ای، نمایشگر RLINK2، دوربین عقب، درب صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، رادار نقطه کور، اتوپارک و... باعث شده تا امروز قیمت 199 میلیون و 500 هزار تومانی این خودرو، رقبای مدعی همچون سانتافه، اوتلندر، نیسان XTRAIL و سورنتو را از گود رقابت خارج کند.
iPhone 13 در دیجی کالا
مشاهده قیمت
Galaxy S23 پرفروش در دیجی کالا
مشاهده قیمت
لیست قیمت بهترین کفپوش خودرو را ببینید!
مشاهده قیمت
لیست بهترین گوشی ۱۰ میلیون تومانی
مشاهده لیست
تازهها
پرفروش ترین شلوار جین زنانه (معرفی 20 مدل پرفروش امسال)
معرفی ارزانترین گوشی صفحه بزرگ بازار (لیست سال جدید)
راهنمای خرید ژاکت مردانه (معرفی بهترین برند ژاکت مردانه)
پرفروش ترین شلوار جین مردانه بازار (لیست قیمت سال جدید)
ارزانترین تشک خوشخواب دونفره بازار (معرفی 10 مدل ارزان قیمت)
ارزانترین ساید دوو (معرفی 10 یخچال ساید بای ساید دوو)
راهنمای خرید گهواره نوزاد (معرفی ارزانترین گهواره بچه)
راهنمای خرید گیتار (فهرست ارزانترین گیتار بازار)
پرفروش ترین پخش کننده خانگی ایران (راهنمای خرید اسپیکر خانگی)
قدیمی ترین رژ لب جهان در کرمان کشف شد!
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت
*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.