ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هوندا سی آر وی CR-V مدل 2017 رونمایی شد

هوندا سی آر وی CR-V مدل 2017 رونمایی شدشاسی بلند جدید هوندا سی آر وی مدل 2017 که محصول مشترک هوندا و دانگ ونگ چین می باشد در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد.

CRV جدید قرار است در چهار مدل به بازار عرضه شود :
مدل LX با قیمت : 24045 دلار /1,611,015,000 تومان (قیمت تبدیل شده) مدل EX با قیمت : 26695 دلار /1,788,565,000 تومان (قیمت تبدیل شده) مدل EX-L با قیمت : 29195 دلار /1,956,065,000 تومان (قیمت تبدیل شده) مدل تورینگ با قیمت : 32395 دلار /2,170,465,000 تومان (قیمت تبدیل شده) هوندا سی آر وی CR-V مدل 2017 رونمایی شد
نسل پنجم CR-V با طراحی کاملا جدید از فضای بیشتر، تکنولوژی‌های جدیدتر، تجهیزات ایمنی بیشتر و طراحی کمی جدیدتر برخوردار است که برخی از مشخصه‌های کلیدی آن از سیویک جدید به عاریت گرفته شده است. این راهکاری است کارآمد که سبب شده مدل CR-V از سال ۱۹۹۷ تاکنون بتواند تا ۴ میلیون دستگاه فروش داشته باشد و در آمار فروش هوندا پا به پای مدل‌های سیویک و آکورد قرار گیرد.
آلبوم عکس
HONDA CRV 2017 :
هوندا CR-V مدل 2017 #4
هوندا CR-V مدل 2017 #3
هوندا CR-V مدل 2017 #2
هوندا CR-V مدل 2017 #1
ادامه
مدل ۲۰۱۷ از فصل زمستان به بازار خواهد آمد و نخستین مدل CR-V خواهد بود که از پیشرانه‌ی توربوشارژر دار بهره مند است. این پیشرانه که در مدل جدید یویک نیز بکار رفته است یک نمونه‌ی چهارسیلندر ۱.۵ لیتری است که می‌تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۲ نیوتون متر گشتاور را تولید کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از دور موتور ۲۰۰۰ دور تا ۵۰۰۰ دور بر دقیقه در دسترس است. پیشرانه‌ی تنفس طبیعی چهار سیلندر به حجم ۲.۴ لیتر نیز همچنان به همراه جعبه دنده‌ی ضریب متغییر CVT قابل انتخاب خواهد بود. این پیشرانه می‌تواند ۱۸۴ اسب بخار قدرت و ۲۴۴ نیوتون متر گشتاور تولید کند. اطلاعات مصرف سوخت این مدل هنوز منتشر نشده است اما مدا ۲۰۱۶ با پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری در مدل دیفرانسیل جلوی خود دارای مصرف سوخت شهری ۹ لیتر در صد کیلومتر و مصرف جاده ای ۷.۱ لیتر در هر صد کیلومتر است. برای مدل چهارچرخ محرک CR-V مصرف سوخت شهری ۹.۴ لیتر در صد کیلومتر و مصرف جاده ای ۷.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است. مدل سال آینده دارای وزن کم‌تری است و البته برای تطبیق با استانداردهای زیست محیطی جدید نیز مورد بهینه سازی قرار گرفته است، بنابراین اگرچه انتظار می‌رود مصرف سوخت خودرو در دنیای واقعی بیشتر باشد اما برچسب مصرف سوخت روی شیشه‌ی آن متفاوت با نسل فعلی خواهد بود.

هوندا CR-V جدید از یک پلتفرم جدید متعلق به سیویک استفاده خواهد می‌کند. این پلتفرم دارای ۳.۸ سانتیمتر طول بیشتر و ۴ سانتیمتر فاصله‌ی محوری بیشتری از نسل فعلی است و ارتفاع و پهنای آن نیز ۳.۵ سانتیمتر بیشتر است. مجموعا این بدان معناست که CR-V جدید جاداتر بوده و فضای حمل بار آن با ۵۶ لیتر افزایش به ۱۱۱۰ لیتر رسیده است. اما تغییرات داخلی CR-V تنها به افزایش حجم محدود نشده است، مجموعه‌ی نشان دهنده‌های این خودرو ارتقا یافته و از دو پنل نمایشگر جدید تشکیل شده است. یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی در مرکز داشبورد موجود است و رابط کاربری راننده از نوع تمام رنگی است.

ستون A این خودرو دارای ضخامت کم‌تری است تا دید راننده بهبود پیدا کند. سیستم رهیاب ماهواره ای CR-V با همکاری کمپانی گارمین ساخته شده است. هوندا به یک‌سری اقدامات برای سهولت کار با صفحه نمایش موجود در کابین اشاره کرده است که شامل قرار دادن کلید اصلی Volume در قسمت مرکزی است که کار با ان را راحت‌تر می‌کند. این سیستم همچنین به Apple CarPlay و Android Auto مجهز است و می توان برخی امکانات آن را با استفاده از فرامین صوتی فعال کرد. سایر تجهیزات رفاهی این خودرو شامل سیستم تهویه‌ی مطبوع دو منطقه ای، استارت از روی ریموت، پورت شارژر USB برای سرنشینان عقب و ترمز پارک الکترونیکی می‌شود. لی گفته است که هوندا در طراحی داخلی این مدل، بی‌ام‌و X3 را معیار خود قرار داده است.

در نمای خارجی، CR-V همچنان ظاهر آشنای یک CR-V را دارد. گلگیر چرخ‌ها اندکی بزرگ تر شده است و اندازه‌ی کاپوت نیز کمی بلندتر است. جلوپنجره نیز از زوایا و اجزایی جدید بهره مند شده و کروم بیشتری در آن به کار رفته است. این جلوپنجرخ همچنین برای نخستین بار به سیستم بسته شدن خودکار جلوپنجره‌ی هوندا مجهز شده است که می تواند مقاومت ایروداینامیکی خودرو را کاهش دهد. در تمامی مدل‌های CR-V از لامپ‌های روشنایی در روز LED استفاده شده است و در مدل های بالاتر لامپ‌های اصلی نیز از نوع LED هستند. هوندا همچنین این مدل را به درب صندوق عقب برقی مجهز کرده است که دیگر این روزها در حال تبدیل شدن به یک قابلیت عادی در این کلاس است، این درب برقی می‌تواند با استفاده از فرامین حرکتی نیز باز شود.

سیستم ایمنی جدید هوندا با نام Honda Sensing درتیپ‌های EX و بالاتر به صورت استاندارد وجود دارد که اکثر تیپ‌های CR-V را در بر می گیرد. این پکیج شامل سیستم ترمز پیشگیری از برخورد، جلوگیری از خروج از جاده، کروز کنترل هوشمند و سیستم رانندگی بین خطوط می‌شود. هوندا همچنین امکاناتی نظیر سیستم هشدار نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک پشت سر و چراغ‌های هوشمند خودکار را در این مدل ارائه می‌کند.

تمامی این مشخصه‌ها قاعدتا باید سبب افزایش فروش مدل CR-V شوند، گرچه این مشخصات در مدل های فورد، تویوتا و نیسان نیز وجود دارند. آمریکایی‌ها به خودرهای کامپکت علاقه‌ی زیادی دارند که راه ارتباط آن‌ها با هوندا است، اما آن‌ها به خودروهای کراس اوور نیز علاقه‌ی زیادی دارند و با شکستن رکورد خرید CR-V این را نشان داده اند. با توجه به این قضیه، هوندا همچنان سادگی مدل CR-V را در نسل پنجم نیز حفظ کرده و ریسک زیادی نکرده است، گرچه نیازی به ریسک نیز نبوده. همانطور که لی گفته بود: "CR-V برای هوندا بسیار مهم است."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.