ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

پرطرفدارترین خودروهای سرقتی در آمریکا / آکورد و هوندا سیویک درصدر

 پرطرفدارترین خودروهای سرقتی در آمریکا / آکورد و هوندا سیویک درصدراداره ملی بیمه جرایم آمریکا موسوم به NICB اخیرا لیست خودروهای پرطرفدار سارقین را در سال 2016 منتشر کرده است. چنانچه پیگیر این لیست در سال های گذشته بوده باشید، این بار هم با مدل های آشنایی روبرو خواهید شد. البته پر واضح است که با پیشرفته تر شدن خودروها و استفاده از تجهیزات امنیتی بیشتر، سرقت اتومبیل های جدیدتر بسیار دشوارتر از قبل شده؛ به همین جهت اکثر سارقین به سراغ مدل های قدیمی تر می روند. پرطرفدارین خودروهای سرقتی در آمریکا / آکورد و هوندا سیویک درصدر
طبق آمار و اطلاعات موجود، سال گذشته 50,427 دستگاه هوندا آکورد به سرقت رفته که مدل سال 2007 با 7,527 مورد محبوب ترین گزینه مورد علاقه سارقین بوده است. نکته جالب اینکه فقط 493 دستگاه از مدل سال 2016 این خودرو دزدیده شده که نشان از نقش بالای تجهیزات پیشرفته مثل کلید هوشمند در مقابله با سارقین دارد.
 پرطرفدارین خودروهای سرقتی در آمریکا / آکورد و هوندا سیویک درصدر
بعد از این سدان خانوادگی محبوب باز هم مدلی از هوندا در رده دوم قرار دارد. در سال گذشته 49,547 سیویک مورد سرقت واقع شده که 7,578 دستگاه متعلق به سال 1998 بوده اند.

پیکاپ فول سایز فورد سومین خودروی مورد علاقه دزدان بوده و در مجموع 32,721 بار به سرقت رفته که در این بین مدل 2006 بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است. چهارمین خودرو نیز باز هم یک پیکاپ بوده و محصولی از شورولت بوده است. در سال قبل 31,238 دستگاه سیلورادو دزدیده شده اند که مدل سال 2004 بیش از سایر مدل ها مورد علاقه سارقین بوده است.

در جایگاه پنجم نام خودروی نام آشنای تویوتا کمری دیده می شود. این سدان خانوادگی که در واقع پرفروش ترین خودروی سواری آمریکا در طول چند سال گذشته بوده، 16,732 بار در سال 2016 دزدیده شده است. نکته جالب توجه اینکه مدل 2016 کمری علی رغم تجهیزات امنیتی، محبوب ترین مدل سارقین بوده و 1,113 دستگاه از آن به سرقت رفته است.

در این لیست رده های ششم تا دهم به ترتیب به نیسان آلتیما، پیکاپ رم، تویوتا کرولا، شورولت ایمپالا و جیپ چروکی/گرند چروکی تعلق دارند.

ناگفته نماند اکثر خودروهای حاضر در این لیست جزو پرفروش ترین مدل های بازار آمریکا هستند؛ بنابراین بیشتر بودن تعداد سرقت آنها نسبت به سار مدل هایی که از آمار فروش کمتری برخوردار هستند، تا حدودی طبیعی است.
United States of Vehicle Theft
نقشه سال 2014 ایالت های آمریکا / این نقشه براساس بیشترین خودروهای دزدیده شده نشان می دهد که هوندا آکورد و وانت شورولت بیشترین سرقت ها را به خود اختصاص دادند.
منبع : digiato - autoguide
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.