ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی سال 2017 ایران + ارزانترین خودروی وارداتی!

گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی سال 2017 ایران + ارزانترین خودروی وارداتی!روابط عمومی گمرک ایران، گران‌قیمت‌ترین و ارزان‌ترین خودروی واردشده به کشور در نیمه ابتدایی سال جاری را اعلام کرد.گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی سال 2017 ایران + ارزانترین خودروهای وارداتی!
بنا به اعلام روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، خودروی پورشه ماکان مدل ۲۰۱۷ لقب گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی در نیمه اول سال جاری را از آن خود کرده است. بنا به اعلام گمرک، در ۶ ماه نخست سال ۹۶ تنها یک دستگاه خودروی پورشه ماکان از مبدأ امارات و از طریق گمرک شهید باهنر به ایران وارد شده است که گران‌ترین خودروی وارداتی امسال تا به امروز محسوب می‌شود. ارزش دلاری و قیمت گمرکی این خودرو برابر با ۱۰۱ هزار و ۷۶۲ دلار معادل ۳ میلیارد و ۳۰۱ میلیون و ۴۷۱ ریال اعلام شده که بر اساس این قیمت، حقوق و عوارض گمرکی از این خودرو دریافت شده است. پورشه ماکان واردشده به ایران، خودرویی ۴ سیلندر با حجم موتور ۲ لیتر و آپشن‌های کامل است.
گران‌قیمت‌ترین خودروی وارداتی سال 2017 ایران + ارزانترین خودروهای وارداتی!
بر اساس گزارش روابط عمومی گمرک، ارزان‌ترین خودروی واردشده به کشور در مدت مشابه، خودروی سواری چانگان نیو بِنی (changan new benni) مدل5MT ساخت چین است. ارزش دلاری این خودرو که از مبدأ چین و از طریق منطقه اقتصادی سلفچگان وارد کشور شده، برابر با ۵ هزار و ۶۶۳ دلار معادل ۱۸۳ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۹۲ ریال اعلام شده است.
معرفی کامل شرکت خودروسازی پورشه آلمان (Porsche)
گمرک ایران اعلام کرده است با آغاز به کار سامانه جامع گمرکی و به دنبال آن الکترونیکی شدن تشریفات ترخیص تمامی کالاها، ارتباط گمرک ایران با ثبت سفارش سازمان توسعه تجارت از طریق پنجره واحد تجارت فرامرزی الکترونیکی می‌شود و پس از اخذ مجوز ثبت سفارش انواع خودرو با در نظر گرفتن مجوزهای ورود شامل استاندارد، نمایندگی رسمی و دیگر مجوزهای مرتبط با واردات خودرو اطلاعات ثبت سفارش به تفکیک شماره شاسی خودروهای وارداتی به‌صورت الکترونیکی در پنجره واحد تجارت فرامرزی قرار می‌گیرد.

بنا به اعلام گمرک، تمامی مشخصات خودرو مانند نوع خودرو، نشان تجاری، تیپ، سال ساخت، مدل ساخت، کشور سازنده، تعداد سیلندر، حجم موتور، تعداد محور، تعداد چرخ، تعداد درب، رنگ، شماره شاسی، شماره موتور و نوع سوخت (بنزینی، دیزل، نیمه دیزل، گازسوز، دوگانه سوز یا هیبریدی) در زمان ترخیص بررسی و تطبیق داده می‌شود.

همچنین گواهی ترخیص خودرو جهت شماره‌گذاری آن، از طریق گمرک الکترونیک به مراکز شماره‌گذاری ارسال می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.