ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصاویر رونمایی از مرسدس بنز AMG GT کانسپت + ویدیو

تصاویر رونمایی از مرسدس بنز AMG GT کانسپت + ویدیوشرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان از خودروی جدید AMG GT کانسپت خود در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 رونمایی کرد.

AMG GT سدان کانسپت در طراحی به دنبال نسخهٔ کوپهٔ تولیدی حرکت کرده است اما طول آن جهت اضافه نمود دو درِ اضافه، افزایش پیدا کرده است. این کانسپت اغواگر با برخورداری از یک قوس طولانی که از شیشهٔ جلو آغاز شده و با گذر از سقف به قسمت عقب و پایانی خودرو می‌رسد، کمی تداعی‌کنندهٔ نسل اول CLS است و نشان می‌دهد که چگونه مرسدس بنز در سال 2004 پیشگام ساخت کوپه‌های چهاردر بود. مرسدس می‌گوید این ظاهر منحنی پیش‌نمایشی از طراحی نسخهٔ تولیدی AMG GT سدان است. البته این کانسپت ویترین تکنولوژی‌های مرسدس بنز هم محسوب می‌شود و چیزی بیشتر از تنها یک افزایش طول ساده و اضافه شدن دو در است.
آلبوم عکس
MERCEDES AMG GT CONCEPT :
مرسدس بنز AMG GT کانسپت #11
مرسدس بنز AMG GT کانسپت #10
مرسدس بنز AMG GT کانسپت #9
مرسدس بنز AMG GT کانسپت #8
مرسدس بنز AMG GT کانسپت #7
مرسدس بنز AMG GT کانسپت #6
ادامه
در بخش قوای محرکه اما GT کانسپت سدان از همان پیشرانهٔ آشنای 4 لیتری V8 بای‌توربو متعلق به AMG GT کوپه استفاده می‌کند ولی در کنار این موتور بنزینی، یک موتور الکتریکی هم در عقب خودرو نصب شده است. این سیستم هیبریدی مجموعاً 805 اسب بخار قدرت تولید می‌کند که به‌طور قابل‌توجهی بیشتر از قدرت 680 اسب بخاری پورشه پانامرا توربو S هیبریدی است و این کانسپت را به قلمرو 918 نزدیک می‌کند. این نیرو توسط یک مبدل گشتاور به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. بدین ترتیب این سوپرسدان کوپه می‌تواند در کمتر از سه ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. همچنین برای رانندگی پاک‌تر، خودرو می‌تواند به‌صورت تمام الکتریکی نیز به حرکت درآید.

AMG در مدل مفهومی خود از نسل جدید جعبه دنده‌های مرسدس بنز استفاده کرده است که چند کلاچه هستند و با نام اسپیدشیفت MCT شناخته می‌شوند. مسلما این خودرو مجهز به فناوری دودیفرانسل هوشمند مرسدس موسوم به 4Matic و عملکرد پیشرانه‌ی آن تحت تأثیر تجربه‌ی تیم فرمول یک مرسدس AMG – پتروناس است. در سال‌ها اخیر بخش HPP مخفف High Performance Powertrains در شرکت AMG وظیفه‌ی طراحی و بهینه‌سازی سیستم‌های هیبرید را بر عهده داشته و با همکاری بخش موتوراسپرت و تیم فرمول یک مرسدس، نتایج تحقیقات خود را مورد آزمون عملی در مسابقات مختلف قرار داده است.

نسل آینده‌ی پیشرانه‌های هیبریدی مرسدس بنز، شتاب‌گیری عالی را اولین هدف خود قرار داده است و با این هدف، شارژ بودن کامل باتری‌ها را به هنگام حرکت خودرو تضمین می‌کند تا با هر فشار لحظه‌ای به پدال گاز، خودرو بالاترین میزان قدرت و گشتاور را به کمک موتور الکتریکی در اختیار داشته باشد. در این پیشرانه، تا زمانی که بنزین در باک وجود داشته باشد، باتری‌ها کاملا شارژ و آماده‌ی پاسخ به نیاز راننده هستند.
دانلود ویدیو
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.