ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

برترین طراحی‌های خودرو در سال 2018 / از ولوو XC40 تا کیا پیکانتو!

برترین طراحی‌های خودرو در سال 2018 / از ولوو XC40 تا کیا پیکانتو!هرساله سازمانی اروپایی بنام Red Dot به گزینش برترین طراحی‌های بازار در تولیدات و قسمت‌های مختلف می‌پردازد که طراحی خودرو هم بین آن‌ها وجود دارد.

حال این سازمان لیست جوایز طراحی سال 2018 را اعلام کرده و سه خودروی فراری پورتوفینو، مک‌ لارن 720S و کیا استینگر را به‌عنوان برترین طراحی‌های خودرویی امسال انتخاب نموده است البته این سه خودرو به‌عنوان بهترینِ بهترین‌ها انتخاب شده‌اند و غیر از آن‌ها، خودروهای دیگری هم در لیست برترین طراحی‌های خودرویی 2018 حضور دارند.

هیئت‌داوران Red Dot امسال خودروهای ب‌ام‌و سری 6 گرن توریزمو، ب‌ام‌و X2، ب‌ام‌و i3، کیا پیکانتو، کیا استونیک، فراری 812 سوپرفست، فراری FXX K، هیوندای کُنا، هیوندای نکسو، فولکس‌واگن T-Roc، فولکس‌واگن پولو، اشکودا کاروک، سئات آرونا، آلفارومئو جولیا، نیسان لیف و ولوو XC40 را به‌عنوان برترین‌های طراحی امسال انتخاب کرده‌اند.

جوایز Red Dot 2018 موفقیت ویژه‌ای را برای کیا به همراه داشته است زیرا نه‌تنها این شرکت در لیست برترین‌های طراحی دو نماینده دارد که در بین بهترین بهترین‌ها هم سدان اسپرت استینگر آن در کنار سوپراسپرت‌های شش‌رقمی قرار گرفته است.

این موفقیت کیا در ترکیب با دو نمایندهٔ هیوندای در لیست Red Dot امسال موجب شده که این گروه خودروسازی کره‌ای به‌عنوان یکی از بهترین خودروسازان در زمینهٔ طراحی شناخته شود.

از سوی دیگر فراری هم امسال با سه نماینده عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است خصوصاً با توجه به اینکه این شرکت سبد محصولات محدودی دارد.

همچنین گروه فولکس‌واگن هم با چهار نماینده در بین برترین خودروسازان Red Dot 2018 قرار می‌گیرد البته از زیرمجموعه‌های پرطرفدارتر این غول خودروسازی دنیا در بین برترین طراحی‌های امسال خبری نیست.

علاوه بر این، خودروسازان مشهوری چون تویوتا، هوندا، جنرال موتورز و مرسدس بنز هم از غایبان بزرگ لیست Red Dot 2018 هستند.برترین طراحی‌های خودرو در سال 2018 / از ولوو XC40 تا کیا پیکانتو!
کیا استینگر
برترین طراحی‌های خودرو در سال 2018 / از ولوو XC40 تا کیا پیکانتو!
کیا استونیک
برترین طراحی‌های خودرو در سال 2018 / از ولوو XC40 تا کیا پیکانتو!
کیا پیکانتو
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.