ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×

نجات حیرت آور دختر بچه 3 ساله توسط سگ استرالیایی!

نجات حیرت آور دختر بچه 3 ساله توسط سگ استرالیایی!پلیس استرالیا از سگی به خاطر ماندن در کنار یک دختربچه سه ساله که در ناحیه ای طبیعی در کوئینزلند استرالیا گم شده بود ستایش کرده است. دختربچه روز جمعه از خانه فاصله گرفت و گم شد. به دنبال آن عملیات جستجوی گسترده ای برای پیدا کردن او شروع شد.

اما سگ ۱۷ ساله خانواده، مکس، که نگهبان گله است و از نابینایی و ناشنوایی نسبی رنج می برد کودک را دنبال کرد. سگ برای ۱۶ ساعت در کنار بچه ماند تا اینکه بستگان کودک آنها را صبح شنبه در کنار تپه ای پیدا کردند.

لیسا مری بنت، مادربزرگ بچه، گفت او صدای پارس سگ را از آن نقطه در حدود دو کیلومتری خانه شنید. او به شبکه "ای بی سی" کانادا گفت: "فورا از تپه بالا دویدم و وقتی به نوک آن رسیدم، سگ سراغم آمد و مرا مستقیما به طرف بچه برد."

بستگان کودک گفتند که با سرد شدن هوا (۱۵ درجه سانتیگراد) آرورا و سگ در طول شب زیر یک صخره پناه گرفته بودند. کودک فقط زخم های کوچک برداشته.نجات حیرت آور دختر بچه 3 ساله توسط سگ استرالیایی!
بیش از ۱۰۰ داوطلب و مامور سازمان کمک های فوری در عملیات جستجو در ناحیه "دانز جنوبی" در کوئینزلند واقع در شمال شرق استرالیا شرکت کردند.

پلیس در ستایش از این حیوان به او لقب افتخاری "سگ پلیس" داد.

کریگ بری از مقام های پلیس گفت: "می شود تصور کرد که کودک سه ساله در طول شب وحشت کرده و سردش بوده است. اما سگ همراه خوبی برایش بود و احتمالا او را گرم نگه داشته."

پروفسور پال کریوی کارشناس رفتارشناسی حیوانات از دانشگاه سیدنی گفت که به خصوص سگ های پیرتر برای تماس با انسان ارزش قائلند.

او می گوید سگ اضطراب کودک را درک کرده است.

او به بی بی سی گفت: "اگر بچه گریه کرده، احتمال دارد که سگ طوری واکنش نشان داده که برای او آرامش بخش بوده است. ماندن در کنار او و ایستادن کنار او مهم ترین کار بود."
منبع : bbc.com
لیست گرانترین PS5 و XBOX
مشاهده قیمت
با 100,000 تومن طلا بخر!
نمایش قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.