ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی‌بلند لوکس و گران قیمت آئودی Q8 رونمایی شد

شاسی‌بلند لوکس و گران قیمت آئودی Q8 رونمایی شدآئودی پس از سال‌ها بررسی و معرفی دو کانسپت، بالاخره شاسی‌بلند کاملا جدیدش، Q8 را در همایشی در شهر شنزن چین رونمایی کرد. Q8 لوکس‌ترین شاسی‌بلند آئودی است و با شاسی‌بلندهای کوپه ب‌ام‌و X6 و مرسدس-بنز GLE رقابت می‌کند.
ترکیب یک شاسی‌بلند و یک ماشین کوپه اسپرت منتقدان زیادی دارد. آنها می‌گویند محصول نهایی نه چابکی یک کوپه را دارد و نه به اندازه یک شاسی‌بلند کاربردی است. اما سود این ماشین‌ها بسیار بیشتر از شاسی‌بلندهای معمولی است و آنقدر مشتری دارند که خودروسازان را به تولیدشان مجاب کنند.
آلبوم عکس
AUDI Q8 2019 :
2019 Audi Q8 side 02
2019 Audi Q8 side
2019 Audi Q8 front three quarter
2019 Audi Q8 front
2019 Audi Q8 cargo
2019 Audi Q8 rear interior seats
ادامه
آئودی با آگاهی از این انتقادها، Q8 را طراحی کرده است. اگر چه ظاهر ماشین بسیار اسپرت‌تر از شاسی‌بلندهای دیگر آئودی است، اما برخلاف رقیبانش در بنز و ب‌ام‌و شیب سقف زیاد نیست و به همین دلیل جای سرنشینان بیشتر است. مهمترین بخش ماشین جلوپنجره و چراغ‌های جدیدش است. به گفته آئودی، این چهره جدید در آینده در مدل‌های دیگر شاسی‌بلند این کارخانه تکرار خواهد شد.
داخل خودرو شبیه به آئودی A8، لوکس‌ترین سدان کارخانه است و علاوه بر نمایشگر پشت فرمان، دو نمایشگر ده اینچی برای کنترل بخش‌های ماشین قرار داده شده است.

از نظر فنی با شاسی‌بلند هفت‌نفره Q7 آئودی مشترک است، اما از آن کمی پهن‌تر و کوتاه‌تر است و تنها برای پنج سرنشین جا دارد. همه مدل‌ها به صورت استاندارد دو دیفرانسیل است و می‌توان ماشین را با سیستم فرمان‌گیری هر چهار چرخ سفارش داد. در این سیستم با گرداندن فرمان، چرخ‌های عقب در سرعت‌های پایین برخلاف جهت چرخ‌های جلو و در سرعت‌های بالا همسو با چرخ‌های جلو فرمان می‌گیرد. به این ترتیب در سرعت‌های پایین چابکی و در سرعت‌های بالا ایستایی ماشین بیشتر می‌شود.
آئودی مدل جدیدش را به حدود چهل فن‌آوری کمک به راننده مجهز کرده است. آئودی می‌گوید با کمک این سیستم‌ها تقریبا نیازی به رانندگی در ترافیک نیست و ماشین با ۲۳ حس‌گر می‌تواند خطوط جاده، علائم راهنمایی و رانندگی و محیط اطراف را ببیند و با حفظ فاصله از خودروی جلو، سرعت را تنظیم کند، فرمان را کنترل کرده یا ترمز کند.

قرار است از ابتدای سال آینده Q8 به سیستم مدیریت گاراژ مجهز شود. در این سیستم ماشین بدون حضور راننده خود را پارک می‌کند یا از پارک بیرون می‌آید. این سیستم از طریق اپ تلفن همراه فعال می‌شود.

مدل جدید آئودی Q8 از پاییز به بازار عرضه می‌شود. قیمت ماشین هنوز اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه آن حدود هشتاد هزار دلار /5,360,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.