ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پخش سریال داستانی پنج قسمتی، برای معرفی محصول جدید آئودی!

پخش سریال داستانی پنج قسمتی، برای معرفی محصول جدید آئودی!آئودی برنامه‌اش برای رونمایی از Q8، جدیدترین مدل خود را آغاز کرد. این شرکت اعلام کرده تا رونمایی ماشین در پنجم ژوئن (یازدهم خرداد)، مدل جدیدش را با نمایش یک سریال داستانی پنج قسمتی معرفی خواهد کرد.

عکس‌هایی که مخفیانه از Q8 هنگام آزمایش جاده گرفته شده نشان می‌دهد که ماشین از نظر ظاهری تا حد زیادی به کانسپتی که در سال ۲۰۱۷ در دیترویت نمایش داده شد شبیه است.

Q8 در کنار سدان A8 لوکس‌ترین مدل آئودی است. از نظر فنی اشتراک زیادی با مدل Q7 آئودی دارد، اما ظاهرش اسپرت‌تر است. از آئودی به خاطر شباهت زیاد مدل‌هایش به یکدیگر انتقاد می‌شود و به نظر می‌رسد این شرکت این نقد را جدی گرفته است. مارک لیخته، مدیر طراحی آئودی می‌گوید Q8 اولین گام برای ایجاد تفاوت‌های ظاهری در مدل‌های آینده آئودی است.

علاوه بر موتورهای شش و هشت سیلندر دیزل و بنزینی، آئودی این ماشین را با قوای محرکه هیبرید هم به بازار عرضه می‌کند. موتورهای ماشین سه و چهار لیتری است و با همکاری پورشه تولید می‌شود.

آئودی تولید دو شاسی‌بلند Q4 و Q6 را هم در برنامه دارد و به این ترتیب تعداد مدل‌های شاسی‌بلندش تا پیش از سال ۲۰۲۰ به هشت مدل خواهد رسید.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.