ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جدیدترین جزئیات، از آئودی e-tron جی تی منتشر شد

جدیدترین جزئیات، از آئودی e-tron جی تی منتشر شدروپرت اشتادلر، (Rupert Stadler) مدیر آئودی از برنامه این شرکت برای ساخت یک مدل الکتریکی جدید خبر داد. طرحی از این خودرو که در نشست سالانه عملکرد مالی کارخانه منتشر شد، نشان می‌دهد آئودی جدید، یک ماشین چهار در اسپرت با فرم کوپه است.

قرار است این ماشین که نامش ائی-ترون جی‌تی است، امسال به صورت یک کانسپت نمایش داده شود و در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. علاوه بر تسلا مدل S، آئودی جدید با سدان لوکس الکتریکی جگوار رقابت نزدیکی خواهد داشت. جگوار قرار است مدل جدید خود را سال آینده به بازار بفرستد.جدیدترین جزئیات، از آئودی e-tron جی تی منتشر شد
ائی-ترون جی‌تی بر روی پلتفرمی مشترک با پورشه میشن ائی ساخته می‌شود. این ماشین سومین مدل الکتریکی است که آئودی تا دو سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت تابستان امسال اولین مدل الکتریکی خود را که یک شاسی‌بلند است رونمایی خوهد کرد. به گفته مدیر آئودی قیمت شاسی بلند ائی-ترون کراس‌اوور حدود ۸۰ هزار یورو خواهد بود.

آئودی مانند فولکس‌واگن سرمایه‌گذاری زیادی در ساخت خودروهای الکتریکی کرده است و اعلام کرده تا سال ۲۰۲۵ بیش از ده مدل الکتریکی به بازار عرضه کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.