ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اسپرت‌ترین خودروی آئودی، در آستانه رونمایی قرار گرفت

اسپرت‌ترین خودروی آئودی، در آستانه رونمایی قرار گرفتآئودی اعلام کرده است سه هفته دیگر کانسپتی از یک خودروی الکتریکی سوپراسپرت را در ایالت کالیفرنیا رونمایی می‌کند. این کانسپت که نامش PB18 ائی-ترون است مبنای ساخت نسل بعدی مدل R8، اسپرت‌ترین مدل آئودی خواهد بود.

این کانسپت گواه دیگری بر عزم کارخانه آلمانی در حرکت به سمت ساخت ماشین‌های الکتریکی است. تا حدی که قصد دارد سریع‌ترین و اسپرت‌ترین مدل خود را به جای موتور ده سیلندر بنزینی به موتور الکتریکی مجهز کند.

آئودی در ده سال گذشته دو بار تصمیم گرفت تا در مدل R8 از موتور الکتریکی استفاده کند و هر دو بار از این کار منصرف شد. بار اول ماشین تنها می‌توانست با هر بار شارژ ۲۱۶ کیلومتر حرکت کند که به نظر آئودی بسیار کم بود. بار دوم در سال ۲۰۱۵، آئودی تعدادی محدود از مدل R8 را با موتور الکتریکی و با برد ۴۵۰ کیلومتر تولید کرد اما این پروژه در کمتر از یک سال متوقف شد.

سوپرکار جدید اما بخشی از برنامه گسترده آئودی برای عرضه ماشین‌های الکتریکی است. آئودی قرار است تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۱۶ مدل الکتریکی به بازار عرضه کند. اولین ماشین یک شاسی‌بلند الکتریکی است که قرار است در پاییز امسال رونمایی شود. مدل بعدی یک ماشین دو در چهار نفره است و سوپراسپرت الکتریکی که براساس کانسپت PB18 ساخته می‌شود سومین مدل الکتریکی آئودی خواهد بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.