ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آئودی ای6 با ظاهری متفاوت به بازار عرضه می شود

آئودی ای6 با ظاهری متفاوت به بازار عرضه می شودخودروسازان لوکس آلمانی در چند سال گذشته روندی مشابه در ساخت خودرو را دنبال کرده‌اند. آنها ابتدا لوکس‌ترین مدل خود را به تازه‌ترین فن‌آوری‌ها مجهز می‌کنند و سپس بخشی از این امکانات را در سدان‌های کوچک‌تر و البته ارزان‌تر خود به مشتریان ارائه می‌دهند. به این ترتیب دو نمایشگر بزرگ کلاس S مرسدس-بنز در کلاس E استفاده شد و به رانندگان سری ۵ ب ام و سوییچ لمسی داده شد که پیش‌تر در سری ۷ معرفی شده بود.

آئودی در نسل جدید مدل A6 این قاعده را رعایت نکرده است. این بار طراحان و مهندسان آئودی تقریبا همه آنچه در مدل A8، لوکس‌ترین مدل کارخانه بوده را در ابعادی کوچکتر به مشتری تحویل داده‌اند.

این پنجمین نسل از سدان پرفروش آئودی است و قرار است هفته آینده در نمایشگاه ژنو رونمایی شود.
آلبوم عکس
2019 AUDI A6 :
آئودی ای6 مدل 2019
2019 Audi A6 #1
ادامه
آئودی در واکنش به انتقادها از شباهت زیاد مدل‌های مختلفش به یکدیگر، ظاهر A6 را هم تا حدی نسبت به دیگر مدل‌های کارخانه متمایز کرده است.

A6 با دو موتور شش سیلندر بنزینی و دیزل به بازار عرضه خواهد شد. موتور بنزینی ۳۴۰ اسب بخار نیرو دارد و شتابش ۵ و یک‌دهم ثانیه و حداکثر سرعتش به صورت الکتریکی به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است. موتور دیزل ۲۸۶ اسب بخار دارد.

آئودی مدل جدیدش را با فهرستی طولانی از امکانات و فن‌آوری‌های تازه مجهز کرده است. از جمله A6 جدید اطلاعات ترافیک را با آئودی‌های دیگر به اشتراک می‌گذارد. ماشین همچنین می‌تواند تنظیم‌های هفت راننده را ذخیره کند و هر راننده می‌تواند تا ۴۰۰ مورد را به سلیقه خود تغییر دهد. آئودی ماشین جدیدش را برای اتصال به سیستمی آماده کرده که قرار است جای پارک را پیش از رسیدن راننده به مقصد پیدا کند. امکان پارک کردن ماشین از راه دور و تازه‌ترین سیستم‌های خودران هم از دیگر امکانات این خودرو است.

نسل جدید آئودی A6 از تابستان آینده با قیمت پایه ۵۸ هزار و ۵۰ یورو، حدود ۷۱ هزار و ۵۰۰ دلار، به بازار عرضه خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.