ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

یکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسد

یکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسدخودروهایی که امروزه کلاسیک شناخته می‌شوند، همواره مورد توجه واقع شده و تمجید و تعریف‌های فراوان را نصیب خود می‌کنند. برای این خودروها هیچ اعتباری بزرگ‌تر از نمایش در گردهمایی بزرگ پبل‌بیچ نخواهد بود. نمایشگاهی که در آن بالاترین اعتبار و جوایز معمولا به یکی از خودروهای کلاسیک اروپایی قبل از جنگ می‌رسد.یکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسد
مرسدس بنز روباز 680 S تورپدو ساخت 1928 (Mercedes-Benz 680 S Torpedo Roadster) قطعا یکی از بهترین خودروهای کلاسیک حال حاضر جهان به شمار می‌آید. این خودرو یکی از سه مدل ساخته شده معروف در آن زمان و قطعا تنها بازمانده از این مدل است. این بنز کلاسیک در گردهمایی خودروهای پبل بیچ سال 2012 افتخار زیباترین خودروی کلاس خود را به دست آورد و اکنون برای ورود به یک حراجی آماده می‌شود.
یکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسد
این خودرو با یک شیشه جلوی کوتاه، سقف متحرک، چرم داخلی از پوست خزندگان، تریم چوبی زیبا و پوشش‌های روشن براق در سال 1929 در سالن نمایشگاه خودرویی نیویورک به نمایش درآمد و توسط یک بارون معروف در زمان خود خریداری شد.
یکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسد
پس از آن بنز معروف به مدت 75 سال در مالکیت این خانواده باقی ماند. در سال 2008 این خودرو توسط یک آژانس خریداری شد. دو سال پس از آن فرآیند بازسازی کامل نیز روی خودرو صورت گرفت. با چنین تاریخچه ای این خودرو قرار است در ماه آینده در یک حراجی بزرگ و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود.قیمت احتمالی این خودرو در این حراجی حدود 6.5 ( /462,220,940,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) تا 8 میلیون یورو /568,906,313,000 تومان (قیمت تبدیل شده) خواهد بود.
یکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسدیکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسدیکی از بهترین خودروهای کلاسیک جهان بزودی بفروش می رسد
منبع : carscoops.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.