ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کمک مالی حاکم دبی به اهالی یک دهکده در انگلیس

کمک مالی حاکم دبی به اهالی یک دهکده در انگلیسشیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی به اهالی یک دهکده در کورنوال بریتانیا کمک کرده تا بتوانند بنای یک کلیسای متودیست را بخرند.

ساکنان گودولفین کراس ( Godolphin Cross) می‌خواستند پس از خریداری کلیسا، آن را به محلی برای تجمع و استفاده اهالی محل تبدیل کنند اما توانایی پرداخت نود هزار پوند (۱۱۶ هزار دلار /7,772,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) ) مورد نیاز را نداشتند.

در نتیجه، اهالی گودولفین کراس که فقط ۲۵ هزار پوند (۳۲ هزار دلار) جمع کرده بودند، و راه حل دیگری پیش رو نداشتند، به شیخ محمد بن راشد آل مکتوم ایمیل فرستادند و از او کمک خواستند.

ریچارد مک‌کی، عضو انجمن جامعه گودولفین کراس، گفت: "ایمیل را فرستادیم، و دیگر به آن فکر نکردیم. اما یک دفعه از ابو ظبی تماس گرفتند."

ریچارد مک‌کی افزود "اول فکر کردیم شاید کلاه‌برداری باشد، اما این‌طور نبود."

دهکده گودولفین کراس هم‌نام اصطبل‌ مشهور حاکم دوبی است. او صاحب یکی از موفق‌ترین تیم‌های مسابقات اسب‌سواری است.

هرچند آقای مک‌کی مقدار پول دریافت شده را اعلام نکرده، اما او می‌گوید که مبلغ مورد نیاز جور شده است.

حالا، اهالی گودولفین کراس به دنبال ۳۵۰ هزار پوند (۴۵۳ هزار دلار) دیگر هستند تا کار مرمت و بازسازی بنای ساختمان را آغاز کنند.کمک مالی حاکم دبی به اهالی یک دهکده در انگلیس
شیخ محمد بن راشد آل مکتوم که همچنین به اسم شیخ محمد شناخته می‌شود نخست وزیر (رئیس مجلس وزیران) و نایب رئیس امارات متحده عربی و همچنین حاکم دبی است. وی به تاریخ ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۴۹ در شهر دبی متولد گردید. از او به عنوان «معمار دبی نوین» یاد می‌شود.

وی از زمان الحاقش در سال ۲۰۰۶، اصلاحات عمده‌ای در دولت امارات متحده عربی انجام داده است، که اولین آن‌ها استراتژی دولت فدرال امارات متحده عربی در آوریل ۲۰۰۷ بود. در سال ۲۰۱۰، او چشم انداز ۲۰۲۱ امارات متحده عربی را با هدف «تبدیل امارات متحده عربی به یکی از بهترین کشورهای جهان» تا سال ۲۰۲۱ راه‌اندازی کرد.[۱] او عامل رشد دبی به شهری جهانی[۲] و همچنین راه‌اندازی تعدادی شرکت بزرگ از جمله هواپیمایی امارات، دی پی ورلد و گروه جمیرا است.

شیخ محمد بر توسعه پروژه‌های تحول اقتصادی متعدد در دبی نظارت کرده است که از جمله می‌توان به ساخت برج خلیفه، بلندترین ساختمان در کل جهان اشاره کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.