ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ثروتمندترین شاهزاده جهان با 6 میلیارد دلار باج آزاد می شود + واکنش بیل گیتس

ثروتمندترین شاهزاده جهان با 6 میلیارد دلار باج آزاد می شود + واکنش بیل گیتسشاهزاده ولید بن‌طلال یکی از ثروتمندترین افراد جهان که از ابتدای ماه گذشته میلادی از سوی مقامات سعودی به اتهام فساد و به همراه حدود 200 شاهزاده سعودی دیگر در بازداشت به سر می‌برد، با درخواست مصالحه‌ای گران‌قیمت از سوی سران سعودی مواجه شده است.
زندگینامه (بیوگرافی) ولید بن طلال بن عبدالعزیز، ثروتمندترین فرد جهان عرب
به گزارش وال استریت ژورنال، براساس پیشنهاد مقامات سعودی، بن‌طلال برای آزادی از بازداشت و عدم تعقیب قضایی باید مبلغ 6 میلیارد دلار به دولت عربستان به عنوان مصالحه پرداخت کند. منابع مطلع از ماجرا می‌گویند مبلغ درخواست شده از بن‌طلال از جمله بزرگترین ارقامی است که از شاهزادگان بازداشت‌شده درخواست شده است.

ولید بن‌طلال 62 ساله، 57‌امین فرد ثروتمند جهان است که میزان خالص دارایی‌های وی طبق فهرست «میلیاردهای بلومبرگ» بالغ بر 18 میلیارد دلار است. وی از سهامداران عمده شرکت‌هایی همچون مجموعه بانکداری سیتی‌گروپ، شرکت اپل و توئیتر است.

بن‌طلال در حال مذاکره با دولت است تا در قبال آزادی‌اش، دولت سعودی بخشی از شرکت عظیم وی به نام «کینگدم هولدینگ کمپانی» را به دست آورد. این شرکت هولدینگ هم‌اکنون در بازار سهام سعودی حضور دارد و ارزشی بالغ بر 9 میلیارد دلار دارد.ثروتمندترین شاهزاده جهان با 6 میلیارد دلار باج آزاد می شود + واکنش بیل گیتس
بیل گیتس رئیس و موسس شرکت مایکروسافت پیامی به شاهزاده «ولید بن‌طلال» که سوم نوامبر به اتهام فساد در عربستان سعودی بازداشت شده، ارسال کرده است. گیتس گفت که شاهزاده بن‌طلال شریکی مهم در اقدام‌های خیرخواهانه برای بهبود شرایط بهداشتی در جهان بوده است.

گیتس افزود: «من فقط آن‌چه را که در رسانه‌ها خوانده‌ام، می‌دانم و نمی‌توانم آنچه را که در جریان است توضیح دهم.» ولید بن طلال ۶۲ ساله یکی از ثروتمندترین افراد در جهان است و ثروتش بیش از ۱۸ میلیارد دلار برآورد شده است.

او علاوه بر توییتر و اپل، در هتل‌های زنجیره‌ای «فورسیزنز» و موسسه «نیوزگروپ روپرت مرداک» هم سرمایه‌گذاری کرده است. از وی به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران اصلی در آمریکا و کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و بریتانیا یاد می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.