ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پسر خلبان پادشاه عربستان، سفیر سعودی در آمریکا شد

پسر خلبان پادشاه عربستان، سفیر سعودی در آمریکا شدملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی، در فرمانی شاهزاده خالد، پسر خود را به عنوان سفیر این کشور در آمریکا منصوب کرده است.پسر خلبان پادشاه عربستان، سفیر سعودی در آمریکا شد
شاهزاده خالد، خلبان جنگنده است و در آمریکا تحصیل کرده است. او در حمله به مواضع گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) در سوریه نیز شرکت کرده است.

خالد جانشین شاهزاده عبدالله‌ بن فیصل بن ترکی شده که حدود یک سال سفیر عربستان در آمریکا بود.

آمریکا و عربستان سعودی همواره روابط خوبی بایکدیگر داشته‌اند، اما این روابط در دوران باراک اوباما، رئیس جمهورسابق آمریکا، با مشکلاتی روبرو شد.

رهبران عربستان عقیده داشتند که آقای اوباما برای دخالت در سوریه تردید دارد و همچنین در سیاست خارجی خود کمی به سوی رقیب منطقه‌ای سعودی‌ها یعنی ایران متمایل است.

دولت تازه آمریکا سیاست متفاوتی با آقای اوباما در منطقه دارد و از جمله بر آنچه "نقش مخرب" ایران در منطقه خوانده، تاکید کرده است.

برقراری مجدد مزایا
ملک سلمان همچنین در فرمان دیگری، مزایا و پاداش خاص کارمندان دولتی را که در سپتامبر سال گذشته میلادی و در چارچوب ریاضت‌های اقتصادی این کشور قطع شده بود، بار دیگر برقرار کرده است.

ریاضت‌های اقتصادی در عربستان و ازجمله قطع برخی از کمک‌های مالی کارمندان دولتی پس از کاهش قیمت نفت در سال گذشته میلادی اعمال شده بود.

قیمت نفت در ماه ژانویه ۲۰۱۶ به حدود ۲۸ دلار در هر بشکه رسید؛ اکنون افزایش یافته و به حدود ۵۲ دلار در هر بشکه رسیده است.

براساس گزارش‌ها ملک سلمان وزیر امور دولتی را نیز از کار برکنار کرده و دستور داده است تا درباره اتهام سوء‌استفاده از مقام، تحقیقاتی درباره او صورت بگیرد.

براساس یک دستور جدید دیگر از سوی پادشاه عربستان، یک مرکز امنیت ملی که زیر نظر دربار دولتی عربستان فعالیت خواهد کرد نیز ایجاد شده است.

ملک سلمان همچنین در فرمانی دیگر دستور داده است تا دو ماه حقوق اضافی به نیروهای نظامی که در خط نبرد در ائتلاف به رهبری عربستان سعودی در یمن هستند، پرداخت شود.
پسر خلبان پادشاه عربستان، سفیر سعودی در آمریکا شد
خالد جانشین شاهزاده عبدالله‌ بن فیصل بن ترکی شده
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.